English | جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳

کارمندان زن سازمان جهاد کشاورزی استان سمنان تجلیل شدند

کارمندان زن سازمان جهاد کشاورزی استان سمنان تجلیل شدند

کارمندان زن سازمان جهاد کشاورزی استان سمنان هم‌زمان با روز زن تجلیل شدند.

به گزارش روابط عمومی سازمان جهاد کشاورزی استان سمنان، سید حسن میرعماد رئیس سازمان با اشاره به جایگاه و ارزش والای زنان در جامعه اظهار داشت: هر جامعه‌ای برای پویایی و باروری در همه زمینه‌ها نیازمند حضور زنان است.

وی با بیان اینکه در دین مبین اسلام به حضور مؤثر زنان در اجتماع تأکید شده است افزود: زنان نقش مؤثری در تحرک و پویایی جامعه داشته و توانسته‌اند همواره از عهده مسئولیت‌های خطیری در جامعه برآیند.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان سمنان با بیان اینکه در نظام جمهوری اسلامی ایران و از ابتدای انقلاب شاهد حضور مؤثر زنان در همه عرصه‌ها بودیم به حضور زنان در حوزه‌های مختلف اجتماعی، سیاسی و غیره اشاره کرد و افزود: این مهم نشان از ظرفیت و پتانسیل بالای زنان است که با حضور خود در همه عرصه‌های مختلف اجتماع توانستند به موفقیت برسند.

میرعماد با بیان اینکه صیانت از بنیان خانواده یکی از مهم‌ترین وظایف زنان در جامعه اسلامی است تصریح کرد: نقش زنان در تحکیم بنیان خانواده و تربیت فرزندان نقشی بی‌بدیل است که همه زنان کشورمان علاوه بر نقش‌های اجتماعی خود این مسئولیت را نیز به‌خوبی انجام می‌دهند.

وی با بیان اینکه امروز تهاجم فرهنگی دشمنان بنیان خانواده را نشانه گرفته است به نقش بسیار مهم زنان در این راستا اشاره کرد و گفت: زنان با پاسداری از حریم خانه و خانواده خود می‌توانند آسیب‌های اجتماعی را از جامعه دور کنند.

به گزارش روابط عمومی سازمان جهاد کشاورزی استان سمنان هم‌زمان با گرامیداشت روز زن از کارمندان زن سازمان جهاد کشاورزی استان با اهدا لوح و شاخه گل تقدیر شد.

در این آئین رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان سمنان، مسئول حوزه نمایندگی ولی‌فقیه و برخی از معاونان و مدیران سازمان جهاد کشاورزی استان و شهرستان حضور داشتند.

طراحی سایت توسط فراکارانت