English | پنج شنبه, ۶ اردیبهشت , ۱۴۰۳

از کارمند روشندل جهاد کشاورزی استان سمنان تجلیل شد

همزمان با روز عصای سفید؛

کارمند روشندل جهاد کشاورزی استان سمنان تجلیل شد

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان سمنان همزمان با روز عصای سفید از کارمند روشندل این سازمان تجلیل کرد.

به گزارش روابط عمومی سازمان جهاد کشاورزی استان سمنان، سید حسن میرعماد در این دیدار ضمن تبریک روز عصای سفید به تمامی روشندلان اظهار داشت: نابینا بودن محدودیت نیست چرا که امروز شاهد هستیم بسیاری از روشندلان کشورمان در صحنه‌های اجتماعی حضور دارند و افتخارات متعددی در صحنه‌های مختلف و از جمله علمی، ورزشی و غیره کسب می‌کنند.

وی ضمن تقدیر از تلاش و پشتکار خانم قدس روشندل و کارمند سازمان جهاد کشاورزی گفت: روشندلان کشورمان و همچنین استان سمنان افرادی توانمندی هستند که نه تنها امور شخصی خود را به خوبی انجام می‌دهند بلکه در امور شغلی خود نیز بسیار موفق بوده و این وظیفه خود را به بهترین شکل ممکن انجام می‌دهند.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان سمنان با بیان اینکه افراد روشندل اگر چه نعمت بینایی محروم هستند اما اجازه نداده‌اند این مشکل جسمی آنان را از صحنه‌های مختلف و از جمله صحنه زندگی بازدارد بلکه این افراد تلاش کرده‌اند با بصیرت درون خود و با ایمان و اعتقاد به پرودگار خود راه خود را پیدا کنند.

میرعماد  خاطر نشان کرد: اراده و توانمندی بالای افراد روشندل در امور شخصی و همچنین وظایف شغلی شان می تواند الگویی خوب برای دیگران باشد.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان سمنان در پایان این دیدار صمیمی با این کارمند روشندل سازمان با اهدای لوح تقدیر و هدیه از این روشندل خدمتگزار تجلیل و قدردانی کرد.

به گزارش روابط عمومی سازمان جهاد کشاورزی استان سمنان ۱۵ اکتبر در تقویم جهانی با نام روز جهانی نابینایان «عصای سفید» نامگذاری شده است.

طراحی سایت توسط فراکارانت