English | جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳

کارمند روشندل سازمان جهاد کشاورزی استان سمنان تجلیل شد

کارمند روشندل سازمان جهاد کشاورزی استان سمنان تجلیل شد

کارمند روشندل سازمان جهاد کشاورزی استان سمنان همزمان با روز عصای سفید و روز جهانی نابینایان با حضور رئیس این سازمان تجلیل شد.

به گزارش روابط عمومی سازمان جهاد کشاورزی استان سمنان، سید حسن میرعماد ضمن تبریک روز عصای سفید به تمامی روشندلان اظهار داشت: روشندلان فراوانی هستند که با وجود محروم بودن از نعمت در جامعه به موفقیت‌های خوبی دست یافتند.

وی ضمن تقدیر از روشندل سازمان جهاد کشاورزی گفت: شما روشندلان موفق الگوی خوبی برای سایر کارمندان هستید چرا که با وجود برخی از محدودیت‌ها دست از کار و تلاش نکشیده و همیشه به دنبال ترقی هستید.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان سمنان با اذعان به اینکه فقدان بینایی و کم بینایی موانعی را برای ارتقا و رشد افراد روشندل ایجاد نمی‌کند خاطرنشان کرد: موفقیت روشندلان جامعه در عرصه‌های مختلف علمی، ورزشی، هنری و غیره نشاندهنده این مهم است.

میرعماد اضافه کرد: افراد روشندل با تکیه بر نیروی پشتکار خود و با عزم راسخ بر هر مشکل فائق می‌آیند و اجازه نمی‌دهند تا این نقص ظاهری مانعی بر سر راه آنها باشد.

وی با بیان اینکه باید جامعه به قشر روشندل توجه بیشتری داشته باشد افزود: نیاز است تا محیط شهری برای این افراد مناسب‌سازی شود تا آنان کمتر با مشکل مواجه شوند.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان سمنان در این دیدار از تلاش و پشتکار خانم قدس کارمند روشندل سازمان جهاد کشاورزی تقدیر کرد.

به گزارش روابط عمومی سازمان جهاد کشاورزی استان سمنان ۱۵ اکتبر در تقویم جهانی با نام روز جهانی نابینایان «عصای سفید» نامگذاری شده است.

 

طراحی سایت توسط فراکارانت