English | چهارشنبه, ۵ اردیبهشت , ۱۴۰۳

کارگاه آموزشی فرآوری گیاهان دارویی ویژه زنان روستایی در مجن برگزار شد.

رئیس مرکز تحقیقات و آموزش کشاورزی و منابع طبیعی استان سمنان «شاهرود» از برگزاری کارگاه آموزشی «فرآوری گیاهان دارویی» ویژه زنان روستایی در مجن شاهرود خبر داد.
به گزارش روابط عمومی سازمان جهاد کشاورزی استان سمنان، احمد دزیانیان در حاشیه برگزاری این کارگاه آموزشی اظهار داشت: این کارگاه باهدف توانمندسازی زنان روستایی درزمینهٔ کشاورزی و کشت گیاهان دارویی برگزار شد.
وی با اشاره به تنوع گیاهان دارویی در شاهرود گفت: توانمندسازی زنان روستایی درزمینهٔ کشت گیاهان دارویی می‌تواند زمینه اشتغال این قشر روستایی را فراهم کند و لذا برگزاری کارگاه آموزشی «فرآوری گیاهان دارویی» نیز با این هدف انجام شد.
رئیس مرکز تحقیقات و آموزش کشاورزی و منابع طبیعی استان سمنان «شاهرود» با اشاره به برخی مزایای کشت گیاهان دارویی و فرآوری این گیاهان گفت: این مهم علاوه بر بیابان‌زدایی زمینه اشتغال‌زایی در روستاها را ایجاد کرده و از مهاجرت روستاییان به شهرها نیز جلوگیری می‌کند.
دزیانیان خاطرنشان کرد: این کارگاه آموزشی با همکاری مرکز تحقیقات و آموزش کشاورزی و منابع طبیعی استان سمنان (شاهرود) و مدیریت جهاد کشاورزی شهرستان شاهرود برگزار شد.
به گزارش روابط عمومی سازمان جهاد کشاورزی استان سمنان این کارگاه آموزشی در بخش مجن شهرستان شاهرود برگزار و باباخانزاده نیز مدرس این کارگاه آموزشی بود.

 

طراحی سایت توسط فراکارانت