English | پنج شنبه, ۶ اردیبهشت , ۱۴۰۳

کارگاه آموزشی مهارت‌های زندگی در سازمان جهاد کشاورزی استان سمنان برگزار شد

کارگاه آموزشی مهارت‌های زندگی در سازمان جهاد کشاورزی استان سمنان برگزار شد

کارگاه آموزشی مهارت‌های زندگی با هدف ایجاد توانمندی و کسب مهارت در زندگی در سازمان جهاد کشاورزی استان سمنان برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی سازمان جهاد کشاورزی استان سمنان، حجت‌الاسلام عبدالله قربانیان سرپرست حوزه نمایندگی ولی فقیه در سازمان جهاد کشاورزی استان سمنان اظهار داشت: مهارت‌های زندگی مجموعه‌‌ای از توانایی‌هایی هستند که زمینه سازگاری و رفتار مفید را برای فرد فراهم می کند.

وی با بیان اینکه امروز نیاز است تا همسران برای اداره کردن بهتر زندگی مهارت‌های زندگی بهتر را بیاموزند و در این زمینه توانمند شوند افزود: برگزاری کارگاه آموزشی مهارت‌های زندگی در این سازمان نیز با این هدف برگزار شده است.

فرهادی مدرس این کارگاه اموزشی نیز در حاشیه این کارگاه اظهار داشت: زوج‌ها باید تلاش کنند با یادگیری مهارت‌های زندگی آرامش خانواده را حفظ کنند.

وی با بیان اینکه راه‌های مختلفی برای کسب آرامش در خانواده وجود دارد افزود: اولین چیزی که باعث آرامش می‌شود صداقت است و زوجین باید در زندگی مشترک خود از دروغ گفتن بپرهیزند چرا که دروغ و پنهانکاری بزرگترین عامل از بین رفتن آسودگی و آرامش روان است.

مدرس این کارگاه آموزشی با بیان اینکه باید زوجین به یکدیگر اعتماد داشته باشند ادامه داد: بی اعتمادی سبب می‌شود تا فرزندان در خانواده آسیب ببیند و لذا باید زوجین تلاش کنند با اصلاح رفتار خود زمینه اعتماد همسر خود را فراهم کنند.

فرهادی با اذعان به اینکه باید زوجین زندگی حضرت علی(ع) و حضرت فاطمه(س) را الگوی خود قرار دهند تصریح کرد: بهره‌گیری از زندگی پربرکت این دو بزرگوار و به کارگیری روش زندگی آنان می تواند زندگی زوجین را پرثمر کند.

طراحی سایت توسط فراکارانت