English | پنج شنبه, ۶ اردیبهشت , ۱۴۰۳

کارگاه بازآموزی مسئولان فنی فروشندگی سموم در استان تشکیل شد.


مدیر حفظ نباتات استان از تشکیل کارگاه باز آموزی مسئولان فنی فروشندگی سموم در استان خبر داد.
به گزارش روابط عمومی سازمان جهاد کشاورزی استان عباس مشیریان در حاشیه برگزاری این دوره گفت:این دوره آموزشی با هدف آشنائی هر چه بیشتر کارشناسان فنی فروشندگی های سموم با قوانین و مقررات سموم برگزار شد
عباس مشیریان گفت:در این دوره آموزشی فراگیران با روشهای قانونی تهیه توزیع و نگهداری، همچنین کاربرد انواع سموم، نحوه شناسایی و عوارض استفاده از سموم غیر مجاز و تقلبی………آشنا گردیدند.
وی با اشاره به ضرورت برگزاری دوره های آموزشی در این زمینه افزود: آشنائی کارشناسان فنی فروشندگی ها با قوانین و مقررات و بروز رسانی اطلاعات راجع به سموم توزیعی از مهمترین ضروریات برگزاری این دوره آموزشی بود.
وی همچنین از تشکیل صنف فروشندگان سموم در استان گفت و افزود:یکی دیگر از مباحث مطروحه در کارگاه آموزشی تشکیل صنف فروشندگی سموم در استان بود که این کار با هدف ساماندهی در عرضه و توزیع سموم در استان و تحت پوشش قرار دادن تمامی فروشندگان سموم نباتی و با هماهنگی دستگاهای ذیربط و نظارت سازمان جهاد کشاورزی استان در دست پیگیری می باشد.
به گزارش روابط عمومی سازمان جهاد کشاورزی استان در حال حاضر۶۱ فروشندگی سم در استان دارای مجوز که با نظارت واحد حفظ نباتات استان در حال فعالیت می باشند

طراحی سایت توسط فراکارانت