English | شنبه, ۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳

کلاس آموزشی آشنایی با مفاهیم دفاع مقدس در سازمان جهاد کشاورزی استان سمنان برگزار شد

مسئول روابط عمومی سازمان جهاد کشاورزی استان سمنان:

کلاس آموزشی آشنایی با مفاهیم دفاع مقدس در سازمان جهاد کشاورزی استان سمنان برگزار شد

مسئول روابط عمومی سازمان جهاد کشاورزی استان سمنان از برگزاری یک دوره کلاس آموزشی آشنایی با مفاهیم مقدس ویژه کارکنان این سازمان و دستگاه‌های وابسته خبر داد.

به گزارش روابط عمومی سازمان جهاد کشاورزی استان سمنان، ابوذر حسین‌پور اظهار داشت: این کلاس با هدف ترویج فرهنگ ایثار و شهادت و همچنین آشنایی با مفاهیم، آموزه‌ها و علوم دفاع مقدس در این سازمان برگزار شد.

به گفته وی این دوره آموزشی که با حضور تعداد ۵۰ نفر از کارکنان سازمان در مدیریت‌های سمنان، سرخه و مهدیشهر برگزار شد اولین جلسه آموزشی آشنایی با مفاهیم دفاع مقدس بود و برگزاری دوره‌های آموزشی دیگری نیز در این حوزه در دستور کار است.

مسئول روابط عمومی سازمان جهاد کشاورزی استان سمنان گفت: این کلاس آموزشی با محوریت تبین مفاهیم جنگ و دفاع مقدس، بررسی وضعیت محیط امنیتی و بین‌المللی ایران در آغاز جنگ و مقایسه آن با عراق، زمینه سازی اهداف و علل آغاز جنگ علیه ایران، نتایج و دستاوردهای دفاع مقدس در عرصه داخلی و بین‌المللی و غیره برگزار شد.

فرهنگ ایثار و شهادت باید در جامعه امروز ترویج شود

حسن حمزه پدر شهید محمد حسین حمزه مدرس این دوره آموزشی و همچنین استاد دوره‌های اموزشی حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس در این کلاس آموزشی بر ضرورت ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه امروز تأکید کرد.

وی با بیان اینکه دشمن از ابتدای انقلاب اسلامی به دنبال توطئه علیه نظام جمهوری اسلامی ایران بوده است افزود: دشمن از هر وسیله‌ای برای ضربه زدن به انقلاب و نظام استفاده می‌کند و لذا باید هوشیار بود و با ترویج فرهنگ ایثار و شهادت و معرفی شهدا به عنوان الگو برای جوانان توطئه‌های دشمنان را خنثی کرد.

پدر شهید محمدحسین حمزه با اشاره به فرمایشان مقام معظم رهبری درباره تهدیدهای دشمن گفت: باید این تهدیدها را تبدیل به فرصت کرد و از ان برای مقابله با دشمن استفاده کرد.

این مدرس دوره‌های اموزشی حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس افزود: دشمن در طول هشت سال دفاع مقدس جنایات بزرگی در کشور انجام داد و اگر ایستادگی و مقاومت مردم و ایثارگری رزمندگان اسلام نبود رژیم بعث با تکیه بر قدرت‌های استعمارگر و همچنین حامیان صهیونیستی تمامیت ارضی کشور را به مخاطره می‌انداخت.

وی با بیان اینکه دشمن انقلاب اسلامی همواره به دنبال توطئه علیه انقلاب و ضربه زدن به آن است تصریح کرد : دشمن زمانی که نتوانست از طریق جنگ سخت به انقلاب ضربه بزند وارد صحنه جنگ نرم شده و از طریق این جنگ و تهاجم فرهنگی قصد ضربه زدن به کشور دارد و لذا باید مواظب هجمه‌های نرم دشمنان بود.

طراحی سایت توسط فراکارانت