English | پنج شنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳

کمکهای جهادگران استان سمنان راهی مناطق سیل زده لرستان شد

رئیس سازمان جهاد کشاورزی از ارسال کمک‌های کارکنان این سازمان و بهره برداران بخش کشاورزی به مناطق سیل زده خبر داد.
به گزارش روابط عمومی سازمان جهاد کشاورزی استان سمنان، سید حسن میرعماد با اشاره به وقوع سیل در استان های مختلف کشور گفت: بخش کشاورزی استان سمنان همانند سایر بخش‌ها به کمک سیل زدگان کشور شتافت و در این حوزه خوب درخشید.
وی با اشاره به کمک جهادگران سازمان جهاد کشاورزی به سیل زدگان استان گلستان گفت: در سیل گلستان بخشی از نهاده های دامی و همچنین آب از سوی جهادگران استان سمنان تامین شد.
رئیس سازمان جهاد کشاورزی خاطرنشان کرد: در سیل گلستان همچنین مواد غذایی که به صورت متفرقه از طریق ارگان های مختلف تامین می‌شد به این استان ارسال شد.
میرعماد همچنین به کمک های انجام شده از سوی جهادگران استان سمنان به منطقه سیل زده خوزستان نیز اشاره کرد و گفت: از سوی شرکت جهاد عمران گستر نصر ، ۲ سیل بند در مناطق سیل زده این استان ایجاد شد.
وی به دیگر کمک های جهادگران و بهره برداران بخش کشاورزی استان سمنان اشاره کرد و گفت: ۵۰ بسته لوازم اولیه زندگی از سوی این افراد تأمین شده و در فاز نخست ۳۵ بسته آن به مناطق سیل زده لرستان ارسال می شود.
رئیس سازمان جهاد کشاورزی به میزان اعتبار هزینه شده برای تهیه این اقلام اشاره کرد و گفت: برای تهیه این اقلام بیش از سه و نیم میلیارد ریال هزینه شده که هر بسته نیز شامل ۱۳ قلم لوازم اولیه زندگی شامل یخچال فریزر ۲۰ فوت، اجاق گاز ۵ شعله، فرش ۱۲ متری، سرویس چینی ۴۵ پارچه، پنکه، جاروبرقی، سرویس قابلمه، تلویزیون ۳۲ اینچ، اتو بخار، کتری برقی و دوعدد پشتی است.
میرعماد با بیان اینکه این کمک های جمع آوری شده با همکاری استانداری سمنان و همچنین استانداری لرستان به افراد تحت پوشش بهزیستی لرستان اعطا می شود گفت: این وسایل امکانات اولیه زندگی را برای ۳۵ خانوار فراهم می کند.
وی خاطر نشان کرد: در فاز بعدی مابقی اقلام از بسته های تهیه شده به مناطق سیل زده ارسال می شود.

طراحی سایت توسط فراکارانت