English | پنج شنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳

: بازدید رئیس و کارکنان جهاد کشاورزی استان سمنان از کارگاه ساخت درب حرمین امامین عسکریین؛ آمادگی موکب سنگرسازان بی سنگر جهاد برای پذیرایی از زائران اربعین در عراق

بازدید رئیس و کارکنان جهاد کشاورزی استان سمنان از کارگاه ساخت درب حرمین امامین عسکریین؛ آمادگی موکب سنگرسازان بی سنگر جهاد برای پذیرایی از زائران اربعین در عراق

هم‌زمان با هفته جهاد کشاورزی جمعی از کارکنان به اتفاق رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان سمنان از کارگاه ساخت درب حرمین امامین عسکریین بازدید کردند.

به گزارش روابط عمومی سازمان جهاد کشاورزی استان سمنان، حجت‌الاسلام‌والمسلمین عبدالله قربانیان مسئول حوزه نمایندگی ولی‌فقیه در سازمان جهاد کشاورزی استان سمنان در این باره اظهار داشت: این بازدید به مناسبت هفته جهاد کشاورزی انجام شده و مراسمی در کارگاه ساخت درب حرمین امامین عسکریین از سوی موکب سنگر سازان بی سنگر سازمان جهاد کشاورزی استان سمنان برگزار شد.

وی گفت: در این مراسم علاوه بر مداحی حجت‌الاسلام کاشی نماینده سابق ولی‌فقیه در سازمان حفظ نباتات وزارت جهاد کشاورزی سخنرانی کرد و ضمن گرامیداشت هفته جهاد کشاورزی به نقش اهل‌بیت (ع) در هدایت جامعه به سوی رستگاری و صراط مستقیم اشاره کرد.

مسئول حوزه نمایندگی ولی‌فقیه در سازمان جهاد کشاورزی استان سمنان تصریح کرد: موکب سنگرسازان بی سنگر برای عزیمت به عراق برای پذیرایی از زائرین پیاده‌روی اربعین نیز اعلام آمادگی کرد.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین قربانیان به برخی از اهداف بازدید از کارگاه ساخت درب حرمین امامین عسکریین و کارکنان ستاد بازسازی عتبات عالیات اشاره کرد و گفت: هدف از برگزاری مراسم اعلام آمادگی موکب سنگرسازان بی سنگر سازمان جهاد کشاورزی استان سمنان برای مراسم اربعین و جمع‌آوری کمک برای ستاد بازسازی عتبات عالیات بود.

در این مراسم محمدرضا قاسمی رئیس سازمان و همکاران جهاد کشاورزی و آحاد مردم سمنان حضور داشتند.

طراحی سایت توسط فراکارانت