English | پنج شنبه, ۲۵ مرداد , ۱۳۹۷

اداره رسيدگي به اسناد و دفترداري

محمد حسن نظري

 

 

 

                                                 خلاصه وظايف


–  مطالعه قوانین و مقررات مالی، آئین نامه ها، دستورالعملهای ذیربط به منظور حسن اجرای وظائف

–  نظارت و رسیدگی برامور انبارگرداني، بررسی موجودی انبارها، صورت برداری از کالاها و اجرای کامل مقررات مالی در زمنیه حسابداری انبارها.

–  نظارت و رسیدگی بر صدور پروانه خروج برای اموال، تهیه صورت اموال زائد و اسقاطی.

–  نظارت بر امور تهیه صورتهای اموال موجود در واحدهای سازمانی و ارائه گزارش به مقامات مافوق.

–  شرکت در جلسات و اظهار نظر در مورد موضوعات مطروحه.

–   تهيه نرم افزار اطلاعات اموال جهت ارائه به واحدهاي تابعه.

–  نظارت بر اخذ صورتحسابهاي اموال رسيده و فرستاده از واحدهاي تحت پوشش و كنترل و ارسال آن به اداره كل اموال دولتي و پيگيري اعلام وصول آنها.

–  پيگيري پرونده هاي كميسيون ماده ۳۱

–  ساماندهي و برنامه ريزي امور مربوط به انبار گرداني پايان سال و كنترل انتقال موجودي انبار به سال بعد.

–  نظارت، ثبت و نگهداري حواله و رسيدهاي انبار و پيگيري اعلام وصول حواله هاي صادره از سازمان جهاد كشاورزي استانها.

– برنامه ریزی، نظارت و ساماندهي امور مربوط به ثبت و نگهداري اسناد مالكيت منقول و غير منقول، ثبت و نگهداری  کلیه حسابهای  اموال

–  نظارت بر نگهداري اسناد و مدارك مربوط به املاك، خودروها و كنترل و تائيد ليست خودروهاي واحدهاي تحت پوشش.

–  برنامه ريزي و كنترل ليست كميسيون ماده ۲ خودروهاي ارسالي.

–  نظارت به تحويل و تحول اموال منقول و غيرمنقول دولتي و اعلام وصول از كليه واحدهاي تابعه مبني بر وصول اموال تحويلي.

– انجام سایر امور و ماموریت های محوله.

ساختار زير مجموعه


طراحی سایت توسط فراکارانت