English | سه شنبه, ۲۹ اسفند , ۱۴۰۲

بیانیه حفظ حریم خصوصی

بیانیه حفظ حریم خصوصی کاربران


سازمان جهاد کشاورزی استان سمنان، متعهد است كه حريم شخصي كاربران خود را حفظ نمايد. بدين منظور خود را ملزم به رعايت استانداردهاي جهاني مورد نياز در جمع‌آوري و حفاظت  داده‌ها، مي‌داند.

اطلاعات شخصی هر فرد ، بخشی از حریم خصوصی وی محسوب می شود. حفاظت بیشتر از حقوق شخصی افراد در شبکه، نه تنها موجب حفظ امنیت کاربران می شود، بلکه باعث اعتماد بیشتر و مشارکت آنها در فعالیت های جاری می گردد. هدف از بیانیه، آگاه ساختن شما درباره ی نوع و نحوه ی استفاده از اطلاعاتی است که در هنگام بازدید از سایت، از جانب شما دریافت می گردد.

سازمان جهادکشاورزی استان سمنان بر اساس ماده ۷ تصویب نامه شماره ۱۱۲۷۱۲۸ شورای عالی اداری مورخ ۹۵/۱۲/۲۸ خود را ملزم به رعایت حریم خصوصی همه افراد و کاربران وب سایت  دانسته و از کاربران آن دسته از اطلاعات را که فقط به منظور ارائه خدمات کفایت می کند، دریافت کرده و از انتشار آن یا در اختیار قراردادن آن به دیگران خودداری می نماید.

اطلاعات جمع آوری شده از بازدیدکنندگان، صرفا برای بهبود کیفیت خدمات و محتوای سایت مورد استفاده قرار می گیرند و هیچ بخشی از اطلاعات شخصی شما را بدون اطلاع و اجازه ی قبلی، با فرد یا موسسه دیگری در میان نخواهیم گذاشت.

این سایت جهت جمع آوری اطلاعات مورد نیاز خود از فناوری متعارف کوکی استفاده می کند. کوکی حجم کوچکی از اطلاعات است، که معمولا بر روی دیسک سخت و یا در مواردی بر روی حافظه موقت کامپیوتر شما از جانب سرویس دهنده نوشته می شود. از آنجایی که کوکی ها فاقد هرگونه داده ای جهت اجرای فرامین و کدهای کامپیوتری است، ناقل ویروسهای کامپیوتری نبوده و لذا نمی تواند کامپیوتر شخصی شما را آلوده سازد. همچنین کوکی به کار گرفته شده در این سایت، قابلیت کشف و ثبت نشانی پست الکترونیک شما را ندارد.

ثبت نشانی IP شما به ما کمک می کند تا در تشخیص و رفع مشکلات مربوط به سرویس دهنده و کنترل بهتر آن اقدام کنیم.

در بخش پيوندها، پيوندهاي فعال به وب سايت هاي ديگر وجود دارد كه متعلق به سازمان هاي ديگر هستند. اين وب سايت ها قوانين و كوكي هاي مختص خودشان را دارند كه ما پيشنهاد مي كنيم قبل از استفاده از اين وب سايت ها آنها را مطالعه كنيد.

            

         

طراحی سایت توسط فراکارانت