English | جمعه, ۷ اردیبهشت , ۱۴۰۳

اعضای پنجمین دوره شورای نظام مهندسی استان سمنان معرفی شدند

اعضای پنجمین دوره شورای نظام مهندسی استان سمنان معرفی شدند

اعضای پنجمین دوره شورای نظام مهندسی کشاورزی و منابع طبیعی استان سمنان معرفی شدند.

به گزارش روابط عمومی سازمان جهاد کشاورزی استان سمنان، رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان سمنان در آئین معارفه اعضای شورای پنجم و تودیع و تجلیل از اعضای شوری چهارم نظام مهندسی کشاورزی و منابع طبیعی این استان اظهارداشت: روند اجرائی سازمان نظام مهندسی در چندسال اخیر بسیار مطلوب بوده و زمینه ایجاد ارتقا در زمینه‌های مختلف در این بخش وجود دارد.

سید حسن میرعماد با اشاره به برخی وظایف و رسالت‌های سازمان نظام مهندسی کشاورزی و منابع طبیعی استان سمنان گفت: یکی از مهم‌ترین وظایفی که می‌توان برای این بخش متصور شد این است که فرآیندها را تسهیل کند و این فرآیندها در راستای کمک به بخش کشاورزی و بهره‌برداران این بخش به کار گرفته شود.

وی خاطرنشان کرد: سازمان نظام مهندسی کشاورزی و منابع طبیعی استان سمنان می‌تواند با ایجاد انگیزه در فارغ‌التحصیلان و کارشناسان بخش کشاورزی از ظرفیت‌های این بخش استفاده کند.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان سمنان بر ضرورت ایجاد اتاق فکر سازمان نظام مهندسی کشاورزی و منابع طبیعی استان سمنان نیز تأکید کرد.

میرعماد با اشاره به توفیقات کسب شده بخش کشاورزی در سال‌های اخیر گفت: تولید تخم‌مرغ در استان سمنان افزایش ۱۰۰ درصدی داشته است.

وی با اشاره به اقدامات انجام شده در بخش توسعه کشت‌های متراکم نیز گفت: با توجه به سیاست‌های تغییر الگوی کشت و استفاده از گونه‌های کم آب‌بر در استان سمنان نیز در بخش گلخانه اقدامات خوبی صورت گرفته است.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان سمنان با اشاره به وجود تنوع گیاهان داروئی در این استان نیز گفت: در کشت گیاهان داروئی نیز در استان اقدامات خوبی صورت گرفته که البته نیاز است در این زمینه تلاش بیشتری صورت گرفته و به خوبی ظرفیت‌های این بخش به کارگیری شود.

میرعماد با بیان اینکه در حوزه شیلات و آبزیان نیز بین ۳۵ تا ۴۰ درصد رشد داشته است اضافه کرد: زمینه برای ارتقا این بخش وجود داشته و با تلاش بیشتر می‌توان در این بخش موفقیت‌های بیشتری کسب کرد.

طراحی سایت توسط فراکارانت