English | جمعه, ۷ اردیبهشت , ۱۴۰۳

تأکید معاون استاندار سمنان بر افزایش بازرسی‌ها از واحدهای صنفی

تأکید معاون استاندار سمنان بر افزایش بازرسی‌ها از واحدهای صنفی

معاون امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری سمنان بر لزوم افزایش بازرسی ها از واحدهای صنفی تأکید کرد.

به گزارش روابط عمومی سازمان جهاد کشاورزی استان سمنان، حشمت الله عسگری در جلسه ستاد تنظیم بازار استان که در محل سالن جلسات سازمان جهاد کشاورزی برگزار شد با بیان اینکه دستگاه‌های مربوط باید بر بازار نظارت لازم را داشته باشند اظهار داشت: اتاق اصناف استان و همچنین واحد بازرسی سازمان صنعت، معدن و تجارت استان نظارت خود را بر واحدهای صنفی افزایش دهند.

وی با بیان اینکه نظارت مستمر بر بازار مانع تخلفات احتمالی صنفی می‌شود از دستگاه‌های مربوط خواست تا برای جلوگیری از این تخلفات نظارت خود را بیش از پیش افزایش دهند.

معاون امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری سمنان از توزیع مرغ منجمد با قیمت مصوب دولتی در مراکز عرضه فراورده های پروتئینی خبر داد و گفت: توزیع مرغ منجمد در استان با هدف تنظیم بازار این محصول از شنبه آینده در استان سمنان اغاز می‌شود.

عسگری خاطرنشان کرد: توزیع مرغ منجمد در استان با هدف تنظیم بازار و جلوگیری از افزایش قیمت این محصول در استان انجام می‌شود.

وی با اشاره به اینکه تولیدکنندگان گوشت مرغ باید با وجود همه مشکلات کمی ‌هم به فکر مصرف‌کنندگان بوده و به ثبات قیمت‌ها در بازار کمک کنند خاطرنشان کرد: تولید کننده گوشت مرغ و مرغدار نباید از فرصت‌ها سوءاستفاده و موج سواری کند و قیمت مرغ باید درب مغازه توجیه پذیر باشد.

معاون استاندار سمنان با اشاره به اینکه باید برای کمبود سردخانه‌های مناسب در شهر سمنان به منظور تسریع در توزیع گوشت مرغ منجمد چاره اندیشی شود پیشنهاد کرد تا از ظرفیت سرمایه گذاران بخش خصوصی برای حل این مشکل استفاده شود.

طراحی سایت توسط فراکارانت