English | جمعه, ۷ اردیبهشت , ۱۴۰۳

جهاد کشاورزی استان سمنان رتبه برتر «توسعه و ترویج فرهنگ نماز» را کسب کرد.

مسئول دفتر نمایندگی ولی‌فقیه در سازمان جهاد کشاورزی استان سمنان گفت: این سازمان رتبه برتر «توسعه و ترویج فرهنگ نماز» را در بین ۷۷ دستگاه اجرایی استان کسب کرد.
به گزارش روابط عمومی سازمان جهاد کشاورزی استان سمنان، حجت‌الاسلام‌والمسلمین عبدالله قربانیان اظهار داشت: این سازمان در اجلاس استانی نماز و از سوی ستاد اقامه نماز استان سمنان موفق به کسب رتبه برتر در عرصه «توسعه و ترویج فرهنگ نماز» شد.
وی با بیان اینکه اجلاس استانی نماز از سوی ستاد اقامه نماز استان سمنان برگزار شد تصریح کرد: در این اجلاس استانی نماز «زرهانی» عضو هیئت امناء ستاد اقامه نماز کشور، قائم‌مقام ستاد اقامه نماز کشور، معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری سمنان، فرماندار سمنان، مدیر ستاد اقامه نماز استان و جمعی از مديران ارشد دستگاه‌های اجرايي استان و علماء و روحانيت نیز حضور داشتند.
مسئول دفتر نمایندگی ولی‌فقیه در سازمان جهاد کشاورزی استان سمنان اضافه کرد: سازمان جهاد کشاورزی استان سمنان در ارزیابی برنامه‌های ابلاغی توسعه و ترویج فرهنگ نورانی در سال گذشته، موفق به کسب رتبه ویژه و دریافت لوح شد.
حجت‌الاسلام‌والمسلمین قربانیان گفت: در بخشی از لوح تقدیر که به همین منظور از سوی نماینده ولی‌فقیه در استان و امام‌جمعه سمنان و استاندار سمنان به سید حسن میرعماد رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان سمنان اهداء شده آمده است که به‌پاس خدمات مشتاقانه آن مدیریت و اعضای شورای اقامه نماز و کارکنان آن سازمان در امر ترویج و توسعه فرهنگ نماز و محقق نمودن اهداف برنامه‌های ستاد اقامه نماز در سال ۱۳۹۷ که به اخذ رتبه ویژه نائل‌آمده است، مراتب تقدير و تشکر صميمانه خويش را اعلام می‌داریم. از خداوند متعال توفيق کوشش بايسته و شايسته، براي عطرآگین سازي فضاي زندگي خود و ديگران به عطر نماز مسئلت داريم.
گفتنی است سازمان جهاد کشاورزی استان سمنان از بین ۷۷ دستگاه اجرایی استان و در ارزیابی که از سوي ستاد اقامه نماز استان و بر اساس برنامه نظام جامع ارزيابي انجام‌گرفته بود، موفق به کسب رتبه ويژه شد.

طراحی سایت توسط فراکارانت