English | جمعه, ۷ اردیبهشت , ۱۴۰۳

حجت الاسلام والمسلمین عبدوس حاکم شرع در هیئت واگذاری زمین در استان سمنان شد

حجت الاسلام والمسلمین عبدوس حاکم شرع در هیئت واگذاری زمین در استان سمنان شد

حجت الاسلام والمسلمین محمدباقر عبدوس در حکمی از سوی نماینده ولی فقیه در وزارت جهاد کشاورزی به عنوان حاکم شرع در هیئت واگذاری زمین در استان سمنان انتخاب شد.

به گزارش روابط عمومی سازمان جهاد کشاورزی استان سمنان ، سیدرضا تقوی در حکمی که نسخه ای از آن به سازمان جهاد کشاورزی استان ارسال شده است خطاب به حجت الاسلام والمسلمین عبدوس، وی را به عنوان حاکم شرع در هیئت واگذاری زمین در استان سمنان انتخاب کردند.

در این حکم خطاب به حجت الاسلام والمسلمین عبدوس آمده است: به استناد ماده ۵ لایحه اصلاح واگذاری و احیاء اراضی مصوب ۲۶ فروردین سال ۵۹ شورای انقلاب اسلامی بدینوسیله جنابعالی را تا اطلاع ثانوی به عنوان حاکم شرع در هیئت واگذاری زمین در استان سمنان منصوب میکنم.

در بخش دیگری از این حکم آمده است که امید است با تلاش وافر در حدود و اختیارات و وظایف مربوطه عمل کرده و با رعایت مبانی فقهی و حقوقی و مصالح عمومی بخش کشاورزی در خدمت بیشتر و کسب رضای الهی موفق باشید.

به گزارش روابط عمومی سازمان جهاد کشاورزی استان سمنان حجت الاسلام والمسلمین محمدباقر عبدوس پیش از این نماینده ولی فقیه در جهاد سازندگی استان سمنان بود.

حجت الاسلام والمسلمین محمدباقر عبدوس در حال حاضر امام جمعه موقت سمنان است.

طراحی سایت توسط فراکارانت