English | جمعه, ۷ اردیبهشت , ۱۴۰۳

در دیدار مدیر جهاد کشاورزی دامغان با امام جمعه شهرستان مطرح شد ; باید با مدیریت صحیح در بخش کشاورزی و دامپروری مشکلات را حل کرد.

در دیدار مدیر جهاد کشاورزی دامغان با امام جمعه شهرستان مطرح شد ;

باید با مدیریت صحیح در بخش کشاورزی و دامپروری مشکلات را حل کرد.

به گزارش روابط عمومی جهاد کشاورزی شهرستان دامغان به مناسبت هفته دولت در دیدار مدیر جهاد کشاورزی شهرستان دامغان و جمعی از همکاران مدیریت با امام جمعه شهرستان لزوم حل مشکلات مردم مناطق محروم و آسیب پذیر مورد تاکید قرار گرفت.

در این دیدار امام جمعه شهرستان ضمن گرامیداشت هفته دولت و تبریک مناسبت هفته امامت و ولایت تاکید کردند: باید با تاسی از مولا امیر المومنین و الگو گرفتن از این سرچشمه زلال پاک معنوی توجه و حمایت از قشر مظلوم و آسیب پذیر جامعه در اولویت کار مدیران دستگاههای دولتی و خصوصی قرار گیرد.

وی تغییر سبک روش کشاورزی سنتی به کشاورزی مدرن و پیشرفته را خواستار شدند و تاکید کردند: باید با مدیریت صحیح و پیشرفته در بخش کشاورزی و دامپروری مشکلات را حل کرد.

وی با اشاره به رونق بخش کشاورزی و دامپروری و با تاکید بر اینکه واسطه ها آسیب زیادی را به این بخش وارد نموده اند افزودند : شرکت های تعاونی یکی از خدمات ارزنده جهاد کشاورزی است و می توان با حمایت از این شرکت ها به حذف واسطه گری و دلالی و همچنین رونق در بخش کشاورزی کمک کرد.

امام جمعه شهرستان دامغان در پایان یادآور شدند : باید دو طرف تابلوی ضعف و قوت را دید، ضعف ها را کاهش داد و نقاط قوت را با روحیه جهادی پیش برد .

طراحی سایت توسط فراکارانت