English | شنبه, ۸ اردیبهشت , ۱۴۰۳

در قالب کمک به رزمندگان مدافع حرم؛ جهاد کشاورزی استان سمنان ۱۰۰ هزار شیرمال به جبهه‌های مقاومت سوریه ارسال کرد

در قالب کمک به رزمندگان مدافع حرم؛

جهاد کشاورزی استان سمنان ۱۰۰ هزار شیرمال به جبهه‌های مقاومت سوریه ارسال کرد

جهاد کشاورزی استان سمنان در قالب کمک به رزمندگان مدافع حرم ۱۰۰ هزار شیرمال به جبهه‌های مقاومت سوریه ارسال کرد.

به گزارش روابط عمومی سازمان جهاد کشاورزی استان سمنان، حجت‌الاسلام‌والمسلمین محمدباقر عبدوس امام‌جمعه موقت سمنان در حاشیه ارسال کمک‌های سازمان جهاد کشاورزی با اشاره به آیه‌ای در سوره توبه قران کریم که به مؤمنین دستور می‌دهد ابتدا با دشمنانی که کنار شما هستند بجنگید که مبادا خیال تجاوز در سرشان بپرورانند اظهار داشت: رزمندگان مدافع حرم نیز با تأسی از آیات قرآن کریم و برای دفاع از حرم اهل‌بیت (ع) راهی جبهه‌های مقاومت شدند.

وی با بیان اینکه گروه تروریستی تکفیری داعش دست‌نشانده آمریکا و اسرائیل در منطقه بود اضافه کرد: این گروه تروریستی قصد داشت با اعمال و جنایات خود چهره اسلام را سیاه نشان دهد و هر جنایتی را به نام اسلام بنویسد.

امام‌جمعه موقت سمنان افزود: رزمندگان مدافع حرم چه از ایران، افغانستان، پاکستان، یمن و عراق به‌صورت یک ارتش منسجم و یک ائتلاف قدرتمند اسلامی ناب درآمدند و داعش را در منطقه شکست دادند و امروز داعش ازنظر ظاهر زمینی که در آن حکومت کند را در اختیار ندارد و این به کمک رزمندگان مدافع حرم به دست آمد.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین عبدوس با بیان اینکه افراد گروه داعش گرچه امروز سرزمینی برای حکومت ندارند اما به‌صورت مخفی و پراکنده هنوز وجود دارند لذا باید هوشیاری لازم را داشت تا مبادا این گروه تروریستی دوباره به شکل دیگری و در منطقه‌ای دیگر حضور پیدا کند.

وی با اشاره به حضور رزمندگان مدافع حرم در جنگ با داعش گفت: حضور رزمندگان مدافع حرم تا پایان کامل این گروه تکفیری ادامه داشته و ضرورت دارد تا مردم نیز تا آن زمان حمایت‌ها و کمک‌های خود را به رزمندگان داشته باشند تا نفر آخر این تروریست‌ها در منطقه نابود شود.

امام‌جمعه موقت سمنان از ارسال کمک‌های کارکنان سازمان جهاد کشاورزی استان سمنان و ستاد پشتیبانی جبهه‌های مقاومت این سازمان برای جمع‌آوری این کمک‌ها قدردانی کرد.

به گزارش روابط عمومی سازمان جهاد کشاورزی استان سمنان ستاد پشتیبانی جبهه‌های مقاومت این سازمان از سال ۹۴ تشکیل شد و به‌صورت مستمر کمک‌های کارکنان را به جبهه‌های مقاومت ارسال کرده است.

طراحی سایت توسط فراکارانت