English | جمعه, ۷ اردیبهشت , ۱۴۰۳

رئساي مراكز خدمات هويت دار كردن دام را به جديت پيگيري كنند.

رئسای مراکز خدمات هویت دار کردن دام را به جدیت پیگیری کنند/حضور محققین معین در مراکز خدمات جهاد کشاورزی امری ضروری و نیاز به توجه ویژه دارد.
رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان سمنان در مورد هویت دار کردن و پلاک کوبی دام گفت: متأسفانه در این حوزه نسبت به سایر نقاط کشور عقب هستیم و رئسای مراکز خدمات جهاد کشاورزی باید این مسئله را با جدیت و سرعت بیشتری پیگیری کنند.
به گزارش روابط عمومی سازمان جهاد کشاورزی استان سمنان، سید حسن میرعماد در جلسه با مدیران مراکز جهاد کشاورزی با اشاره به پیگیری‌های انجام‌شده برای انجام رایگان پلاک‌کوبی دام در این استان از سوی بیمه اظهار داشت: هنوز این پیگیری به نتیجه‌ای نرسیده است.
وی درباره نیروهای پهنه در مراکز خدمات جهاد کشاورزی گفت: متأسفانه در برخی مراکز خدمات جهاد کشاورزی استان از کارشناسان پهنه آن‌طور که بایدوشاید استفاده نمی‌شود.
رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان سمنان بیان داشت: برخی از این نیروها و کارشناسان در طرح‌های مختلف جهاد کشاورزی کارکرده‌اند که متأسفانه به دلیل نبود اعتبارات لازم در حال حاضر به حال خود رهاشده‌اند.
میرعماد تأکید کرد: در سرکشی‌هایی که کارشناسان از مناطق روستایی و دیدار با کشاورزان انجام می‌دهند و پیگیری‌هایی که مراکز خدمات جهاد کشاورزی در نقاط مختلف استان در مقوله‌های مختلف انجام می‌دهند باید با دهیاران و شوراهای روستایی ارتباط و دیدار انجام شود؛ چراکه در اکثر مواقع کار از سوی کارشناسان و کارکنان این سازمان در رفع و حل و پیگیری مشکلات کشاورزان انجام می‌شود؛ اما به دلیل عدم ارتباط‌گیری این تلاش‌ها به چشم نمی‌آید.
وی تأکید کرد: مدیران مراکز جهاد کشاورزی در سراسر استان سمنان باید کارشناسان فعال پهنه را تقدیر کنند و افراد کم‌کار و غیرفعال در بین این کارشناسان را مورد تنبیه قرار دهند.
رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان سمنان بر تعیین میزان سرمایه‌گذاری‌های جدید بخش کشاورزی به تفکیک مراکز جهاد کشاورزی از ابتدای سال تأکید کرد و مهلت ارسال گزارش در این زمینه را تا پایان اسفندماه امسال عنوان کرد.
رئیس سازمان جهاد کشاورزی با تاکید بر حضور محققین معین در مراکز ابراز داشت: حضور محققین معین و ارتباط آنها با کارشناسان مراکز جهت تبادل اطلاعات و دانش فنی در حوزه های مختلف کشاورزی امری ضروری و مهم است و مراکز خدمات بایستی گزارش حضور این محققین را به دستگاههای ما فوق ارائه نمایند.

طراحی سایت توسط فراکارانت