English | جمعه, ۷ اردیبهشت , ۱۴۰۳

رئیس‌ سازمان جهاد کشاورزی استان سمنان: ۱۰۰هزار تن گندم مازاد کشاورزان استان سمنان خریداری می شود

رئیس‌ سازمان جهاد کشاورزی استان سمنان:

۱۰۰هزار تن گندم مازاد کشاورزان استان سمنان خریداری می شود

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان سمنان با اشاره به آغاز برداشت گندم از اراضی زیر کشت این محصول در این استان گفت: همزمان با برداشت، عملیات خرید گندم نیز آغاز شد و امسال ۱۰۰ هزار تن گندم مازاد کشاورزان استان سمنان خریداری می شود.

به گزارش روابط عمومی سازمان جهاد کشاورزی استان سمنان ، سید حسن میرعماد با بیان اینکه عملیات برداشت گندم در شهرستان گرمسار و آرادان آغاز شده است اظهار داشت: همزمان با برداشت گندم در این شهرستان ها عملیات خرید نیز از سوی مراکز خرید آغاز شده است.

وی به سطح زیر کشت گندم در این استان نیز اشاره کرد و گفت: بیش از ۳۰ هزار و ۹۱۲ هکتار از اراضی استان سمنان به کشت گندم اختصاص یافته است.

رئیس‌ سازمان جهاد کشاورزی استان سمنان با بیان اینکه پیش بینی می شود امسال بیش از ۱۱۲ هزار تن گندم از مزارع زیر کشت استان برداشت شود تصریح کرد: برنامه‌ریزی برای خرید بیش از ۱۰۰ هزار تن این محصول از سوی مراکز خرید انجام شده است.

میرعماد با اشاره به آماده سازی ۳۰ مراکز خرید گندم در استان سمنان گفت: این مراکز خرید با هدف خرید مطلوب و رضایت حال کشاورزان در استان آماده سازی شده است.

وی با بیان اینکه عملیات خرید گندم در استان از سوی شرکت غله و خدمات بازرگانی استان انجام می شود افزود: در استان سمنان سازمان تعاون روستایی به عنوان مباشر در امر خرید گندم با شرکت غله و خدمات بازرگانی استان مشارکت دارد.

رئیس‌ سازمان جهاد کشاورزی استان سمنان به قیمت خرید گندم نیز اشاره کرد و گفت: قیمت پایه برای خرید گندم از کشاورزان ۱۳۰۰۰ریال بوده و بهای گندم به گندمکاران نیز در کوتاهترین زمام از طریق بانک کشاورزی به کشاورزان پرداخت می شود.

طراحی سایت توسط فراکارانت