English | جمعه, ۷ اردیبهشت , ۱۴۰۳

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان سمنان:نام “جهاد” با فرهنگ ایثار و شهادت عجین شده است.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان سمنان:نام “جهاد” با فرهنگ ایثار و  شهادت عجین شده است.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان سمنان گفت: نام “جهاد” با فرهنگ ایثار شهادت عجین شده است.

به گزارش روابط عمومی سازمان جهاد کشاورزی استان سمنان، سید حسن میرعماد در چهارمین مجمع پیشکسوتان ایثار و جهاد سازمان جهاد کشاورزی استان سمنان اظهار داشت: جهادگران از ابتدای تشکیل این نهاد انقلابی در اوایل انقلاب تا کنون همواره به صورت جهادی به مردم خدمت کرده و در این راستا خوش درخشیده‌اند.

وی با اشاره به نقش جهادگران در دفاع مقدس و پیروزی رزمندگان کشورمان در دفاع از این مرزوبوم تصریح کرد: بدون شک جهادگران در همه موفقیت‌های زمان دفاع مقدس پا به پای رزمندگان غیور این مرزوبوم سهیم بوده‌ و باید گفت که نام “جهاد” با فرهنگ ایثار و شهادت عجین شده است.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان سمنان با بیان اینکه این استان در همه عرصه‌های دفاع مقدس در کشور خوش درخشیده است تصریح کرد: امروز کمتر کسی است که مطالعه‌ای درباره دفاع مقدس داشته باشد و نام و نقش مهم جهادگران استان سمنان را در طول ۸ سال دفاع مقدس نشنیده باشد.

میرعماد اضافه کرد: امروز سازمان جهاد کشاورزی استان سمنان به واسطه درخشش ۱۱۸ شهید جهادگر خود مدال افتخار ایثار و شهادت را بر گردن آویخته است.

وی با اشاره به حضور جهادگران در آبادانی کشور پس از اتمام جنگ تحمیلی عنوان کرد: جهادگران پس از تشکیل وزارت جهاد کشاورزی نیز در عرصه مهم جنگ اقتصادی به کمک تولید و اقتصاد کشور شتافته و همواره در تلاشند تا در این نبرد نابرابر و ناجوانمردانه با دشمن،ملت ایران پیروز میدان باشد.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان سمنان افزود: امروز فعالیت جهادگران با هدف افزایش تولیدات کشاورزی و محصولات دامی گامی بزرگ در راستای تحقق اهداف بلند اقتصاد مقاومتی و پیروزی ملت ایران در نبرد اقتصادی با دشمنان است.

 

طراحی سایت توسط فراکارانت