English | چهارشنبه, ۱۲ اردیبهشت , ۱۴۰۳

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان سمنان: سرمايه صندوق حمايت از توسعه بخش كشاورزي استان سمنان افزايش مي‌يابد

صندوق‌های حمایت از توسعه بخش کشاورزی استان سمنان عملکردی بسیار مناسب داشتند؛ سرمایه صندوق حمایت از توسعه بخش کشاورزی استان سمنان افزایش می‌یابد
رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان سمنان عملکرد صندوقهای حمایت از توسعه بخش کشاورزی در این استان را بسیار مطلوب ارزیابی کرد و گفت: امسال برنامه ریزی کرده ایم تا سرمایه این صندوق ها در استان سمنان افزایش یابد.
به گزارش روابط عمومی سازمان جهاد کشاورزی استان سمنان، سید حسن میرعماد در نشست بررسی عملکرد صندوق‌های حمایت از توسعه بخش کشاورزی شهرستان‌های استان سمنان اظهار داشت: استان سمنان با دارا بودن ۱۹۸ هزار هکتار اراضی کشاورزی ظرفیت بسیار مناسبی برای تولید این محصولات دارد به طوری که سالانه بیش از ۱٫۵ میلیون تن انواع محصولات کشاورزی در این استان تولید می شود.
وی با اشاره به بارندگی مناسب سال آبی جاری در کشور و استان سمنان، این مهم را سبب رونق هر چه بیشتر تولید محصولات کشاورزی دانست و گفت: گرچه بارش های اخیر خساراتی برای برخی از هموطنان در کشور و استان سمنان داشته است؛ اما در مجموع باید توجه داشته باشیم که بارش های اخیر برکات بسیار زیادی نیز برای بهره برداران بخش کشاورزی در سراسر کشور به همراه داشت.
رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان سمنان با اشاره به نقش مؤثر صندوق‌های حمایت از توسعه بخش کشاورزی عنوان کرد: این صندوق ها تاکنون در استان سمنان عملکرد بسیار مناسبی در حمایت از توسعه بخش کشاورزی در این استان داشته اند.
میرعماد اضافه کرد: صندوقهای حمایت از توسعه بخش کشاورزی در شهرستان‌های استان سمنان برای تامین نهاده ها و بذر مصرفی در بخش کشاورزی این استان و همچنین در توسعه کشاورزی قراردادی و شیلات استان سمنان کمک های بسیار خوبی داشته اند.
وی با تأکید بر اهمیت توسعه صنایع تبدیلی و تکمیلی بخش کشاورزی و دامداری در استان سمنان به منظور تکمیل زنجیره تولید در این بخش تصریح کرد: صندوقهای حمایت از توسعه بخش کشاورزی استان سمنان در توسعه زنجیره تولید و صنایع تبدیلی و تکمیلی بخش کشاورزی کمک خوبی به بهره برداران این بخش کرده‌اند امیدواریم این کمک ها همچنان ادامه یابد.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان سمنان با تأکید بر لزوم افزایش سرمایه صندوق های حمایت از توسعه بخش کشاورزی از محل های قانونی، ابراز امیدواری کرد تا با تدابیر اندیشیده شده، سرمایه این صندوق ها در شهرستانهای استان سمنان افزایش یابد.

طراحی سایت توسط فراکارانت