English | جمعه, ۷ اردیبهشت , ۱۴۰۳

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان سمنان: مشارکت مردم در حفظ فضای سبز امری ضروری است

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان سمنان:

مشارکت مردم در حفظ فضای سبز امری ضروری است

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان سمنان بر ضرورت حفظ فضای سبز استان تأکید کرد و گفت: مشارکت مردم در حفظ فضای سبز امری ضروری است.

به گزارش روابط عمومی سازمان جهاد کشاورزی استان سمنان، سید حسن میرعماد در آئین روز درختکاری و غرس نهال در سمنان اظهار داشت: کاشت نهال سنت حسنه ای است که  باید حفظ  شود.

وی با بیان اینکه باید فرهنگ حفظ فضای سبز و حفاظت از منابع طبیعی در جامعه و به ویژه نسل جوان نهادینه شود تصریح کرد: یکی از راهکارها استفاده از مشارکت مردمی است.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان سمنان  حفاظت از منابع طبیعی را یک وظیفه شرعی و ملی دانست و گفت: همه ما باید برای حفظ فضای سبز و همچنین عرصه های منابع طبیعی خود تلاش کنیم.

میرعماد با اشاره به کمبود منابع آبی و خشکسالی های متناوب در این استان نیز گفت: استان سمنان یکی از استان های خشک و کویری است که در قیاس با سایر استان ها حفظ فضای سبز موجود آن از اهمیت بیشتری برخوردار است.

به گزارش روابط عمومی سازمان جهاد کشاورزی در دومین روز از هفته درختکاری ۳۰۰۰ نهال به یاد سه هزار شهید استان سمنان کاشته شد.

در این آئین سید شهاب الدین چاووشی استاندار سمنان، سید حسن میرعماد رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان سمنان و علی نقی حیدریان مدیر کل منابع طبیعی و آبخیزداری استان و برخی دیگر از مسئولان استانی و شهرستانی حضور داشتند.

طراحی سایت توسط فراکارانت