English | جمعه, ۷ اردیبهشت , ۱۴۰۳

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان سمنان: ۷۴ طرح عمرانی و تولیدی‌ جهاد کشاورزی در سمنان به بهره‌برداری می‌رسد‌

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان سمنان گفت: هم‌زمان با هفته جهاد کشاورزی ۷۴ طرح عمرانی و تولیدی به بهره‌برداری می‌رسد.

به گزارش روابط عمومی سازمان جهاد کشاورزی استان سمنان، سید حسن میرعماد در نشست خبری با اصحاب رسانه این استان که در محل سالن جلسات مرکز تحقیقات کشاورزی و در هفته جهاد کشاورزی برگزار شد اظهار داشت: این پروژه‌های عمرانی و تولیدی با صرف اعتبار ۱۷۷ میلیارد ریال آماده بهره‌برداری شده است.

وی خاطرنشان کرد: از مجموع این طرح‌ها ۱۳ طرح مربوط به بخش تولید است که با اعتبار ۴۷ میلیارد ریال به بهره‌برداری می‌رسد.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان سمنان تعداد طرح‌های عمرانی آماده افتتاح هفته جهاد کشاورزی را ۶۱ طرح دانست و افزود: این طرح‌ها نیز با صرف اعتبار ۱۳۰ میلیارد ریال افتتاح می‌شود.

میرعماد به میزان اشتغال ایجادشده با افتتاح این طرح‌ها نیز اشاره کرد و گفت: با افتتاح این طرح تعداد ۱۹۹ مورد اشتغال مستقیم و ۳۴۵ اشتغال غیرمستقیم در استان ایجاد می‌شود.

وی از اجرای ۴۰ عنوان برنامه در هفته جهاد کشاورزی نیز خبر داد و افزود: در نخستین روز از هفته جهاد کشاورزی کارمندان جهاد کشاورزی استان بر سر مزار شهدا حاضرشده با غبارروبی و گلباران مزار شهدای بار دیگر با شهدا تجدید میثاق کردند.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان سمنان دیدار با نماینده ولی‌فقیه در استان سمنان، نشست خبری با اصحاب رسانه، تجلیل از بهره‌برداران موفق بخش کشاورزی، افتتاح طرح‌های تولیدی و عمرانی، دیدار با خانواده‌های شهدا و غیره را از دیگر برنامه‌های شاخص این هفته عنوان کرد.

 

 

طراحی سایت توسط فراکارانت