English | جمعه, ۷ اردیبهشت , ۱۴۰۳

رئیس کانون بازنشستگان سازمان جهاد استان سمنان: همایش بزرگداشت روز خانواده و تکریم بازنشستگان در سازمان جهاد کشاورزی استان سمنان برگزار می‌شود

رئیس کانون بازنشستگان سازمان جهاد استان سمنان گفت: همایش بزرگداشت روز خانواده و تکریم بازنشستگان در سازمان جهاد کشاورزی استان سمنان برگزار می‌شود.
به گزارش روابط عمومی سازمان جهاد کشاورزی استان سمنان، اسدالله تشکری با اشاره به‌ضرورت تکریم بازنشستگان اظهار داشت: این گردهمایی و همایش نیز باهدف تکریم و تجلیل از بازنشستگان این سازمان انجام می‌شود.
وی با بیان اینکه بازنشستگان روزی سرمایه‌های و نیروهای ارزشمند نهادها و دستگاه‌های اجرایی بودند خاطرنشان کرد: در این همایش ضمن تقدیر از بازنشستگان زمینه‌ای فراهم می‌شود تا نیروهای شاغل در دستگاه‌های اجرایی به‌ویژه جهاد کشاورزی با انگیزه بیشتری به جامعه خدمت کنند.
رئیس کانون بازنشستگان سازمان جهاد استان سمنان با اشاره به زمان برگزاری این جشنواره افزود: این جشنواره در روز بیست و پنجم شهریورماه مصادف با بیست و پنجم ذی‌الحجه که به نام روز خانواده نام‌گذاری شده است؛ برگزار می‌شود.
تشکری با اشاره به تعداد بازنشستگان سازمان جهاد کشاورزی و نیز سازمان جهاد سازندگی سابق تصریح کرد: امروز بیش از یک هزار و ۸۰ نفر از سازمان جهاد کشاورزی و دستگاه‌های وابسته بازنشسته شده‌اند که از این تعداد ۳۱۵ نفر عضو کانون بازنشستگان وزارت جهاد کشاورزی‌اند.
وی بیان کرد: سال گذشته درمجموع ۳۵ نفر در سازمان جهاد کشاورزی استان سمنان به افتخار بازنشستگی نائل شدند که در این همایش از ۱۳ کارمند بازنشسته شهرستان‌های سمنان، مهدی‌شهر و سرخه تجلیل می‌شود و آئین تجلیل از دیگر بازنشستگان جهاد کشاورزی پنج شهرستان باقی‌مانده استان سمنان نیز در شهرستان‌های خود آنان برگزار می‌شود.
رئیس کانون بازنشستگان سازمان جهاد استان سمنان با اشاره به برنامه‌های جنبی پیش‌بینی‌شده برای این همایش عنوان کرد: کارگاه آموزشی روانشناسی با حضور یکی از متخصصان این حوزه در حاشیه همایش تجلیل از بازنشستگان سازمان جهاد استان سمنان برگزار می‌شود.

طراحی سایت توسط فراکارانت