English | جمعه, ۷ اردیبهشت , ۱۴۰۳

روابط عمومی سازمان جهاد کشاورزی استان سمنان تجلیل شد

روابط عمومی سازمان جهاد کشاورزی استان سمنان تجلیل شد

مسئول روابط عمومی سازمان جهاد کشاورزی استان سمنان همزمان با روز خبرنگار تجلیل شد.

به گزارش روابط عمومی سازمان جهاد کشاورزی استان سمنان، همزمان با روز ۱۷ مرداد ماه            ( روز خبرنگار) استاندار سمنان از جمعی خبرنگاران و روابط عمومی ها تجلیل کرد.

سید شهاب‌الدین چاوشی با اشاره به جایگاه بسیار مهم خبرنگاران در عرصه آگاهی دهی و اطلاع رسانی گفت: خبرنگاران نقش بسیار مهمی در هدایت افکار عمومی دارند.

وی با بیان اینکه خبرنگاران در امیدآفرینی در جامعه نقش دارند از آنان خواست تا در برابر جنگ روانی و اقتصادی که دشمن طراحی کرده و در حال اجرای آن است به ایجاد نشاط در جامعه کمک کنند.

استاندار سمنان از خبرنگاران و فعالان عرصه رسانه به عنوان هنرمندانی خداباور، نوع دوست و بی طرف نام برد و اضافه کرد: امروز خبرنگاران باید برای فرهنگ‌سازی درجامعه تلاش کنند.

چاوشی از استان سمنان به عنوان دارالمرحمه نام برد و با اشاره به عبور سالانه میلیون‌ها زائر حرم مطهر رضوی از این استان افزود: امروز باید هویت فرهنگی مردم استان سمنان با تلاش رسانه‌ها احیا و به همگان معرفی شود؛ چراکه این استان از دیرباز به سبب عبور زائران حرم رضوی به عنوان دارالمرحمه شناخته می‌شد.

وی با اشاره به اینکه خدمات چهل‌ساله انقلاب اسلامی بسیار ارزشمند است اضافه کرد: رسانه‌ای‌ها باید تلاش کنند تا نسل جدید با آن آشنا شده و در کشور فضای همدلی و مشارکت به وجود آید.

مدیرکل صداوسیمای مرکز سمنان نیز در این جلسه فعالان عرصه خبر را فرماندهان جنگ نرم با دشمنان عنوان و تصریح کرد: امروز خبرنگاران و فعالان رسانه‌ای باید برای عبور از شرایط فعلی کشور کمک کنند.

در این آئین خبرنگاران و فعالان رسانه‌ای به همراه پنج مدیر روابط‌عمومی فعال استان سمنان مورد تجلیل استاندار سمنان قرار گرفتند و ابوذر حسین‌پور مدیر روابط عمومی سازمان جهاد کشاورزی در میان این پنج مدیر روابط عمومی جای گرفت و از وی تجلیل شد.

طراحی سایت توسط فراکارانت