English | جمعه, ۷ اردیبهشت , ۱۴۰۳

ساختار روابط عمومی‌ها در استان سمنان اصلاح می‌شود

ساختار روابط عمومی‌ها در استان سمنان اصلاح می‌شود

معاون روابط عمومی و امور بین الملل استانداری و دبیر شورای اطلاع رسانی استان سمنان گفت: اصلاح ساختار روابط عمومی‌های دستگاه‌های اجرایی در استان سمنان در دستور کار قرار دارد.

به گزارش روابط عمومی سازمان جهاد کشاورزی استان سمنان، حمیدرضا خدایی راد در شورای هماهنگی روابط عمومی‌های دستگاه‌های تابعه وزارت جهاد کشاورزی که در محل سالن جلسات سازمان جهاد کشاورزی استان سمنان برگزار شد با اشاره به اهمیت و جایگاه روابط عمومی اظهار داشت: بودن در عصر ارتباطات و اطلاعات امروز جایگاه روابط عمومی‌ها را دو چندان کرده است و موفقیت هر دستگاهی بستگی به فعالیت روابط عمومی داشته چرا که روابط عمومی پل ارتباطی بین مردم و دستگاه است.

وی با بیان اینکه نقش روابط عمومی ها در موفقیت یک سازمان غیر قابل انکار است تصریح کرد: روابط عمومی رابط بین جامعه و سازمان‌ مدنظر بوده و با انجام کار حرفه‌ای و معرفی سازمان خود موفقیت آنرا تضمین و قطعی کند.

معاون روابط عمومی و امور بین الملل استانداری و دبیر شورای اطلاع رسانی استان سمنان با بیان اینکه متأسفانه روابط عمومی در سازمان‌‌ها جایگاه واقعی خود را ندارند افزود: مدیران سازمان باید به جایگاه روابط عمومی ها توجه ویژه داشته باشند چرا که در عصر امروز که عصر ارتباطات است بی توجهی به این جایگاه مهم می تواند تبعات منفی برای سازمان به دنبال داشته باشد.

خدایی راد با اشاره به ضرورت اصلاح ساختار روابط عمومی‌ها نیز گفت: بررسی ساختار روابط عمومی‌ها دستگاه‌ها در استان سمنان در دستور کار است.

وی با اشاره به برخی وظایف روابط عمومی‌ دستگاه‌ها و نهادهای اجرایی گفت: اولویت اصلی روابط عمومی ها باید گفت‌وگو با مردم باشد و نه ارائه گزارش عملکرد مدیر؛ و در این راستا نیز باید با طراحی برنامه‌های مختلف تلاش کند تا مدیر سازمان ارتباط بهتری با مردم داشته و مردم به راحتی بتوانند حرف خود را با مدیر در میان بگذارند.

معاون روابط عمومی و امور بین الملل استانداری سمنان با اشاره به ضرورت حمایت مدیران از جایگاه روابط عمومی‌گفت: مدیران باید روابط عمومی ها را ببینند و برای پیشبرد اهداف سازمان از این جایگاه مهم حمایت کنند و مشکلات این بخش را رفع کنند.

خدایی راد با بیان اینکه روابط عمومی‌ها باید خودشان جایگاهشان را تعریف کنند تصریح کرد: روابط عمومی باید از سیاست‌های اصلی سازمان خود اطلاع داشته باشد و بر اساس این سیاست‌ها حرکت کند.

وی ارتباط مؤثر با رسانه‌ها را از دیگر ویژگی های روابط عمومی موفق عنوان کرد و افزود: روابط عمومی‌ها می‌توانند از طریق ارتباط مؤثر با رسانه ها ضعف‌ها دستگاه خود را بشناسند.

طراحی سایت توسط فراکارانت