English | جمعه, ۷ اردیبهشت , ۱۴۰۳

سازمان جهاد کشاورزی استان سمنان در اجلاسیه استانی نماز برتر شد

سازمان جهاد کشاورزی استان سمنان در اجلاسیه استانی نماز برتر شد
در اجلاسیه استانی نماز از سازمان جهاد کشاورزی به عنوان دستگاه برتر در عرصه فرهنگ نورانی نماز با حضور مسئولان استانی تقدیر شد.
به گزارش روابط عمومی سازمان جهاد کشاورزی استان سمنان، حجت‌الاسلام‌والمسلمین غلامرضا میرزاییان مسئول حوزه نمایندگی ولی‌فقیه در سازمان اظهار داشت: در این اجلاسیه تعداد ۷۰ دستگاه اجرایی بر اساس موفقیت در برنامه نظام جامعه ارزیابی سال ۹۵ و تحقق برنامه‌های مورد نظر برای حضور اجلاسیه بررسی شدند.
وی با بیان اینکه سازمان جهاد کشاورزی استان در گروه عمرانی، تولیدی و اقتصادی به برتری دست یافت افزود: در این اجلاسیه از سازمان جهاد کشاورزی به عنوان دستگاه برتر درزمینهٔ اعتلای فرهنگ نماز تقدیر شد.
در این اجلاسیه از سید حسن میرعماد رئیس سازمان جهاد کشاورزی، حجت‌الاسلام‌والمسلمین غلامرضا میرزاییان مسئول حوزه نمایندگی ولی‌فقیه در سازمان و محمد اکبری دبیر ستاد اقامه نماز سازمان جهاد کشاورزی با اهدای لوح تقدیر شد.
همچنین در این اجلاسیه از دیگر فعالان و خادمان این عرصه نورانی با حضور نماینده ولی‌فقیه در استان و امام‌جمعه سمنان، معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استاندار مدیر مرکز تحقیقات حوزه‌های علمیه و دبیر مجمع علما، مشاور استاندار و مدیر ستاد اقامه نماز استان، مدیران کل و دبیران ستاد اقامه نماز تقدیر شد.

طراحی سایت توسط فراکارانت