English | جمعه, ۷ اردیبهشت , ۱۴۰۳

فعالان و خادمان اقامه نماز در سازمان جهاد کشاورزی استان سمنان تجلیل می‌شوند

رئیس اداره فرهنگی و دبیر شورای فرهنگی سازمان جهاد کشاورزی استان سمنان گفت: در راستای ترویج و توسعه فرهنگ اقامه نماز، فعالان و خادمان اقامه نماز در این سازمان تجلیل می‌شوند.
به گزارش روابط عمومی سازمان جهاد کشاورزی استان سمنان، محمد اکبری در نخستین جلسه شورای فرهنگی که در محل سالن جلسات سازمان جهاد کشاورزی این استان برگزار شد به برخی از برنامه‌های این سازمان در راستای ترویج و توسعه فرهنگ نماز اشاره کرد و اظهار داشت: تشکیل شورای اقامه نماز یکی از برنامه‌های این سازمان است که در طول امسال عملیاتی می‌شود.
وی با اشاره به برنامه‌های آموزشی سازمان جهاد کشاورزی استان سمنان به‌منظور ترویج و توسعه فرهنگ نماز خاطرنشان کرد: برگزاری دوره‌های آموزش تبیین نقش نماز در سلامت اداری کارکنان، دوره آموزشی تصحیح قرائت نماز و دوره آموزشی فعالان اجرایی اقامه نماز ویژه دبیران و رابطین از دیگر برنامه‌هایی است که در این سازمان در راستای توسعه فرهنگ نماز اجرایی می‌شود.
رئیس اداره فرهنگی و دبیر شورای فرهنگی سازمان جهاد کشاورزی استان سمنان با بیان اینکه اجرای برنامه‌های فرهنگی و تبلیغی باهدف توسعه نماز از دیگر برنامه‌های یک‌ساله این سازمان است تصریح کرد: برگزاری مسابقات فرهنگی و هنری با موضوع نماز ویژه کارکنان و فرزندان آنان در طول سال در این سازمان از مهم‌ترین این برنامه‌ها است.
اکبری برگزاری مسابقات کتاب‌خوانی، انشاء و خاطره‌نویسی و برگزاری مسابقات احکام نماز را از دیگر اولویت‌های این سازمان در طول سال عنوان کرد و افزود: این برنامه‌ها و مسابقات با موضوع نماز اجرایی می‌شوند.
وی تقدیر و تجلیل از فعالان و خادمان اقامه نماز، برگزاری جشن تکلیف ویژه فرزندان کارکنان را از دیگر برنامه‌های فرهنگی و تبلیغی این سازمان عنوان کرد و افزود: این برنامه‌ها و بودجه مالی برای اجرای آن‌ها در جلسه شورای فرهنگی با حضور اعضا به تصویب رسیده است.
رئیس اداره فرهنگی و دبیر شورای فرهنگی سازمان جهاد کشاورزی استان سمنان با اشاره به در پیش بودن هفته عفاف و حجاب نیز گفت: در این شورا پیشنهاد شد که در هفته عفاف و حجاب و یا در دهه کرامت از فعالان عفاف و حجاب در سازمان جهاد کشاورزی استان سمنان تجلیل شود.
به گزارش روابط عمومی سازمان جهاد کشاورزی استان سمنان در این جلسه مقرر شد دوره‌های آموزشی عقیدتی شامل عفاف و حجاب، امربه‌معروف و نهی از منکر و غیره برای افراد جدیدالورود به این سازمان برنامه‌ریزی شود.

 

 

طراحی سایت توسط فراکارانت