English | شنبه, ۸ اردیبهشت , ۱۴۰۳

لایروبی قنات در استان در دستور کار قرار گیرد

نماینده ولی‌فقیه در استان سمنان گفت: ایجاد اشتغال پایدار و دائم از سوی سازمان جهاد کشاورزی در دستور کار قرار گیرد.
به گزارش روابط عمومی سازمان جهاد کشاورزی سمنان، آیت‌الله سید محمد شاهچراغی در دیدار با رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان سمنان اظهار داشت: این استان ظرفیت‌های خوبی در بخش کشاورزی داشته و می‌توان از این بخش برای ایجاد اشتغال دائم و پایدار بهره برد.
وی با بیان اینکه بیکاری آفت است و آسیب‌های اجتماعی را به دنبال دارد خاطرنشان کرد: این نهاد با استفاده از ظرفیت‌های بخش کشاورزی برای ایجاد اشتغال پایدار در استان تلاش کند.
نماینده ولی‌فقیه در استان سمنان با بیان اینکه جهاد واژه مقدسی بوده و هر کجا که وارد شود قداست را به همراه دارد به فعالیت‌های سازمان جهاد کشاورزی در استان سمنان اشاره کرد و گفت: جهاد کشاورزی در استان سمنان مطلوب کارکرده است.
آیت‌الله شاهچراغی با اشاره به کمبود منابع آبی در استان سمنان خاطرنشان کرد: جهاد کشاورزی باید برای لایروبی قنوات نیز تلاش کند و این سرمایه‌ها را برای بهره‌گیری درست از منابع آبی به کار گیرد.
وی با اشاره به دیگر ظرفیت‌های استان سمنان در بخش کشاورزی گفت: این استان درزمینهٔ گیاهان دارویی دارای پتانسیل مطلوبی بوده که باید از آن بهره گرفت.
کشاورزان استان سمنان با پرداخت زکات اموال خود را بیمه کنند
نماینده ولی‌فقیه در استان سمنان با بیان اینکه زکات یکی از فروع دین و پل اسلام است گفت: باید کشاورزان اموال خود را با پرداخت زکات بیمه کنند.
آیت‌الله شاهچراغی با بیان اینکه کشاورزان استان سمنان در حوزه پرداخت زکات تا امروز خوب عمل کرده‌اند خاطرنشان کرد: باید کشاورزان برای اجرای این دستور اسلام از یکدیگر پیشی بگیرند.

طراحی سایت توسط فراکارانت