English | سه شنبه, ۲۹ اسفند , ۱۴۰۲

مؤلفه هاي ابرقدرتي آمريكا توسط جمهوري اسلامي ايران از بين رفته است.

مؤلفه های ابرقدرتی آمریکا توسط جمهوری اسلامی ایران از بین رفته است.

به گزارش روابط عمومی سازمان جهاد کشاورزی استان حجت الاسلام والمسلمین فریدون در جمع همکاران و جانبازان سازمان جهاد کشاورزی استان به مناسبت روز جانباز با اشاره به آیات متعدد خداوند متعال در قران کریم در اهمیت ایثار جان در راه خدا گفت: ارزش عمل انسان باید بدون منت ، صالح و با خلوص نیت باشد.
وی افزود: شهدا ، جانبازان و ایثارگران کاری بس بزرگ و ارزشمند برای این انقلاب انجام دادند.که باید قدر و منزلت این عزیزان در جامعه حفظ شود.
مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان گفت:دو شاخصه مهم برای حفظ ارزشها و ایثارگریها در عمل صالح و تلاش در حفظ عمل صالح می باشد.که بدون تلاش هیچ چیزی حاصل نخواهد شد.
وی با اشاره به روایتی از پیامبر مکرم اسلام و اهمیت جان دادن در راه خدا و بذل جان و مال افزودند: جانبازان سختیها و مرارتهای زیادی را متحمل شدند.که باید تلاش کرد این مقام و جایگاه جانبازی و عمل صالح را حفظ کرد که کار بسیار سختی است.
مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان در ارتباط با رفتار بی شرمانه آمریکا درقرار دادن سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در لیست گروههای تروریستی اظهار داشت:این عمل بسیار بی شرمانه سران استکبار بالاخص آمریکا حکایت از آن دارد که امروزه سران استکبار به دریوزگی افتاده اند.و باید گفت مؤلفه های ابرقدرتی آمریکا توسط جمهوری اسلامی ایران از بین رفته است.
به گزارش روابط عمومی سازمان جهاد کشاورزی استان مراسم گرامیداشت روز میلاد حضرت ابوالفضل العباس(ع) و روز جانباز با تجلیل از مقام جانبازان سرافراز جهاد کشاورزی در نمازخانه سازمان جهاد کشاورزی استان با حضور مسئولین استان و سازمان برگزار شد.

طراحی سایت توسط فراکارانت