English | جمعه, ۷ اردیبهشت , ۱۴۰۳

مدرس دانشگاه و کارشناس سپاه پاسداران با اشاره به اقتدار ایران در منطقه گفت: انقلاب اسلامی ایران مرزهای شیعه و سنی را درنوردیده است.

مدرس دانشگاه و کارشناس سپاه پاسداران با اشاره به اقتدار ایران در منطقه گفت: انقلاب اسلامی ایران مرزهای شیعه و سنی را درنوردیده است.
به گزارش روابط عمومی سازمان جهاد کشاورزی استان سمنان، سردار نورالله غلامیان در گردهمایی سنگر سازان بی سنگر سمنان به میزبانی جهاد کشاورزی استان اظهار داشت: افق حرکت انقلاب اسلامی ایران بسیار امیدوار کننده است و انقلاب اسلامی ایران مرزهای جغرافیایی را درنوردیده است.
وی با بیان اینکه به اذعان دشمنان گستره پهنه جبهه مقاومت از دریای مدیترانه تا اقیانوس هند ادامه یافته است گفت: این موفقیت به خاطر نثار خون هزاران شهید به دست آمده است.
مدرس دانشگاه و کارشناس سپاه پاسداران با بیان اینکه آمریکا امروز به بن بست رسیده است افزود: آمریکا هر حرکتی که انجام می‌دهد با اقدام متقابل جمهوری اسلامی به بن‌بست می‌رسد.
غلامیان با اشاره به توقیف کشتی نفت کش ایران از سوی انگلیسی‌ها و فرمایشات مقام معظم رهبری در این باره گفت: رهبر معظم انقلاب به صراحت کار انگلیسی‌ها را دزدی دریایی نامید و فرمودند جمهوری اسلامی ایران این کار خباثبت گونه را بی جواب نمی‌گذارد.
وی همچنین با بیان اینکه در هشت سال جنگ تحمیلی با نثار خون هزاران شهید و استقامت خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگران و همچنین قاطبه مردم در بعد دفاعی بازدارندگی ایجاد شد گفت: اما هنوز در بعد اقتصادی بازدارنگی ایجاد نشده است و امروز هم مسئولان هم نظر هستند که با مقاومت فعال می‌توان در بعد اقتصادی نیز به بازدارندگی رسید.

طراحی سایت توسط فراکارانت