English | چهارشنبه, ۱۹ اردیبهشت , ۱۴۰۳

مدیر جهاد کشاورزی شهرستان آرادان گفت: هم‌زمان با نهمین روز از دهه فجر پروژه تجهیز مرغداری ۱۵۰ هزار قطعه‌ای در این شهرستان به بهره‌برداری رسید.

به گزارش روابط عمومی سازمان جهاد کشاورزی استان سمنان، مراد خادم در آئین اجرای این پروژه که با حضور مسئولان استانی و شهرستانی انجام شد به میزان اعتبار صرف شده برای این پروژه اشاره کرد و اظهار داشت: منابع مالی برای تجهیز و اجرای این پروژه از محل آورده شخصی بوده است.
وی با بیان اینکه این پروژه در روستای ده نمک شهرستان آرادان اجراشده است خاطرنشان کرد: درمجموع برای تجهیز این واحد مرغداری ۴۸ میلیارد و ۳۰۰ میلیون ریال هزینه شده است.
مدیر جهاد کشاورزی شهرستان سمنان گفت: از این میزان ۲۶ میلیارد و ۱۰۰ میلیون ریال به‌صورت تسهیلات تأمین‌شده و ۲۲ میلیارد و ۲۰۰ میلیون ریال آن آورده شخصی سرمایه‌گذار بخش خصوصی بوده است.
خادم با اشاره به زمان آغاز این پروژه نیز گفت: این واحد تولیدی از ابتدای امسال باهدف تولید تخم‌مرغ در این روستا احداث و تجهیز شد.
وی ظرفیت نهایی این واحد تولیدی مرغ تخم‌گذار را ۱۵۰ هزار قطعه برشمرد و گفت: با راه‌اندازی این واحد میزان تولید تخم‌مرغ در این شهرستان افزایش می‌یابد.
مدیر جهاد کشاورزی شهرستان سمنان گفت: با راه‌اندازی این واحد تولیدی برای ۱۵ نفر به‌صورت مستقیم و غیرمستقیم شغل ایجاد می‌شود.

 

طراحی سایت توسط فراکارانت