English | جمعه, ۷ اردیبهشت , ۱۴۰۳

مدیر جهاد کشاورزی شهرستان دامغان: در سال گذشته۱۲۰ میلیارد ریال تسهیلات اشتغال پایدار روستائی پرداخت شد.

مدیر جهاد کشاورزی شهرستان دامغان از اعطای۱۲۰ میلیارد ریال تسهیلات اشتغال پایدار روستائی در سال گذشته خبر داد.
به گزارش روابط عمومی مدیریت جهاد کشاورزی شهرستان دامغان محسن طبا طبائیان در حاشیه جلسه اداری در گفتگو با خبر نگاران گفت:این تسهیلات به منظور افزایش تولید و اشتغال در بخش کشاورزی بر مبنای رسته فعالیت های اولویت دار بخش کشاورزی از محل تبصره۱۸ قانون بودجه سال۹۷ به متقاضیان پرداخت شده است.
وی افزود: تسهیلات اشتغال پایدار روستائی در قالب طرح های صنایع تبدیلی و تکمیلی پسته و مواد غذائی،پرورش دام سبک و سنگین به منظور تولید گوشت و شیر، کاشت زعفران و گیاهان داروئی و احداث گلخانه می باشد.
مدیر جهاد کشاورزی شهرستان دامغان با اشاره به اینکه این تسهیلات کمک زیادی به اشتغال در بین جوانان شده و موجب کاهش مهاجرت از روستاها نیز می شود گفت:هدف ما کمک به جوانان برای اجرای طرح های اشتغال است و مهمترین اولویت ما کمک به طرح های دانش بنیان در شهرها و روستاهاست.
محسن طبا طبائیان گفت:با اجرا و بهره برداری از این طرح ها برای۸۰ نفر به طور مستقیم و۲۵۰ نفر به صورت غیر مستقیم شغل ایجاد خواهد شد.
مدیر جهاد کشاورزی شهرستان دامغان گفت:در راستای طرح های اقتصاد مقاومتی و بهبود رونق تولید ملی در سالهای۹۶و ۹۷ به ۸۶ نفر از تولید کنندگان واحد های تولیدی در بخش های کشاورزی ۱۳۰ میلیارد ریال تسهیلات رونق تولید پرداخت شده است.

طراحی سایت توسط فراکارانت