English | شنبه, ۸ اردیبهشت , ۱۴۰۳

مدیر جهاد کشاورزی شهرستان دامغان گفت: پروژه‌هاي احداث جاده بين مزارع در شهرستان دامغان در حال اجرا است.

مدیر جهاد کشاورزی شهرستان دامغان گفت: اجرای پروژه‌های متعدد احداث جاده بین مزارع در این شهرستان در دستور کار است.
به گزارش روابط عمومی سازمان جهاد کشاورزی استان سمنان، سید محسن طباطبائیان با اشاره به اجرای طرح‌های زیربنایی و خدمات کشاورزی در این شهرستان گفت: هشت پروژه احداث جاده بین مزارع به طول ۲۰ کیلومتر در شهرستان دامغان اجرایی می‌شود.
وی به میزان اعتبار لازم برای اجرای این پروژه اشاره کرد و گفت: ۱۰۰ میلیون ریال برای اجرای پروژه احداث جاده بین مزارع به طول ۲۰ کیلومتر در شهرستان دامغان در حال اجرا است.
مدیر جهاد کشاورزی شهرستان دامغان گفت: این پروژه‌های احداث جاده بین مزارع در روستاهای « امروان، سبحان، معصوم‌آباد، ذیل آباد، صلح آباد، خورزان، ورکیان و شیر آشیان» اجرا می‌شود.
طباطبائیان با اشاره به برخی از فواید احداث جاده بین مزارع گفت: بهره‌برداری بهینه آب از منابع آب‌وخاک و صرفه‌جویی آب در بخش کشاورزی برخی از فواید آن است.
وی خاطرنشان کرد: تسریع در حمل‌ونقل، کاهش هزینه‌های تولید و ایجاد بستر مناسب برای کشت و کار از دیگر فواید اجرای پروژه‌های احداث جاده بین مزارع است.
مدیر جهاد کشاورزی شهرستان دامغان با بیان اینکه بهسازی جاده‌ها سبب افزایش راندمان و کارکرد ماشین‌آلات کشاورزی می‌شود گفت: احداث جاده بین مزارع امری بسیار مهم و ضروری است.
طباطبائیان خاطرنشان کرد: با اجرای این پروژه‌ها بیش از ۵۰ هکتار از اراضی کشاورزی شهرستان دامغان از مزایای آن بهره مند می‌شوند.

طراحی سایت توسط فراکارانت