English | جمعه, ۷ اردیبهشت , ۱۴۰۳

مدیر جهاد کشاورزی شهرستان گرمسار: ۶ پروژه بخش کشاورزی شهرستان گرمسار هم‌زمان با هفته دولت به بهره‌برداری می‌رسد

مدیر جهاد کشاورزی شهرستان گرمسار گفت: هم‌زمان با هفته دولت ۶ پروژه بخش کشاورزی این شهرستان به بهره‌برداری می‌رسد.
به گزارش روابط عمومی سازمان جهاد کشاورزی استان سمنان، افشین مشیری اظهار داشت: این ۶ پروژه شامل سه استخر ذخیره آب و سه سیستم آبیاری تحت‌فشار در اراضی کشاورزی شهرستان گرمسار است.
وی با اشاره به هزینه‌های تکمیل و بهره‌برداری از این استخرهای ذخیره آب کشاورزی و سیستم‌های آبیاری تحت‌فشار افزود: برای تکمیل و احداث این ۶ پروژه درمجموع بیش از ۱۱ میلیارد و ۲۵۴ میلیون و ۵۰۰ هزار ریال اعتبار هزینه شده است.
مدیر جهاد کشاورزی شهرستان گرمسار اضافه کرد: از این میزان بیش از ۹ میلیارد و ۸۸۷ میلیون ریال اعتبار صرف تکمیل و بهره‌برداری از این سه پروژه مهم در شهرستان گرمسار شده است.
به گفته مشیری بیش از یک میلیارد و ۳۶۷ میلیون و ۵۰۰ هزار ریال نیز برای تکمیل سه استخر ذخیره آب در شهرستان گرمسار که برای هفته دولت آماده بهره‌برداری است؛ هزینه شده است.
وی با اشاره به اینکه این میزان اعتبار در قالب اعتبارات دولتی و خودیاری بهره‌برداران کشاورزی تأمین‌شده است اضافه کرد: از مجموع بیش از ۱۱ میلیارد و ۲۵۴ میلیون و ۵۰۰ هزار ریال اعتبار تکمیل این ۶ پروژه، بیش از هفت میلیارد و ۷۵۱ میلیون و ۵۰۰ هزار ریال آن مربوط به اعتبارات دولتی است.
مدیر جهاد کشاورزی شهرستان گرمسار بیان کرد: بهره‌برداران کشاورزی متقاضی اجرای این طرح‌ها نیز بیش از سه میلیارد و ۵۰۳ میلیون ریال از اعتبارات موردنیاز اجرای آن را در قالب خودیاری تأمین کرده‌اند.

 

طراحی سایت توسط فراکارانت