English | جمعه, ۷ اردیبهشت , ۱۴۰۳

مدیر جهاد کشاورزی مهدی‌شهر “نمونه” شد مدیر جهاد کشاورزی شهرستان مهدی‌شهر از سوی فرمانداری این شهرستان به عنوان مدیر نمونه انتخاب شد.

مدیر جهاد کشاورزی مهدی‌شهر “نمونه” شد

مدیر جهاد کشاورزی شهرستان مهدی‌شهر از سوی فرمانداری این شهرستان به عنوان مدیر نمونه انتخاب شد.

به گزارش روابط‌عمومی سازمان جهاد کشاورزی استان سمنان، مهدی جعفریان جهرمی در مراسمی که به مناسبت گرامیداشت هفته دولت در فرمانداری شهرستان مهدی شهر برگزار شد؛ در زمره سه مدیر برتر دستگاه‌های اجرایی این شهرستان قرار گرفته و از سوی فرماندار مهدی‌شهر تجلیل شد.

مدیر جهاد کشاورزی شهرستان مهدی‌شهر با توجه به شاخصه‌هایی مانند عملکرد یکساله، کارآمدی و مردم‌محوری موفق به کسب این عنوان شد.

این ارزیابی‌ها از سوی فرمانداری مهدی‌شهر و در میان ۶۰ مدیر دستگاه‌های اجرایی در این شهرستان انجام شده است.

مهدی جعفریان جهرمی با اشاره به مهم‌ترین اولویت‌های مدیریت جهاد کشاورزی شهرستان مهدی‌شهر در سال گذشته که منجر به کسب این عنوان شد خاطرنشان کرد: پیگیری امور مربوط به بهره‌برداران بخش کشاورزی و دامداری شهرستان مهدی‌شهر، مانند اجرا و توسعه سیستم‌های آبیاری تحت فشار و پیگیری امور مربوط به خسارت‌های ناشی از سرمازدگی و تکریم ارباب رجوع در اولویت ما بوده است.

وی با اشاره به اینکه امسال نیز روند خدمت‌رسانی به بهره‌برداران کشاورزی و دامداری در شهرستان مهدی‌شهر با قوت بیشتری ادامه می‌یابد؛ اعطای تسهیلات مشاغل خانگی در شهرستان مهدی‌شهر از دیگر اقدامات مدیریت جهاد کشاورزی این شهرستان در سال گذشته بود که امسال نیز این روند ادامه خواهد یافت.

مدیر جهاد کشاورزی شهرستان مهدی‌شهر با اشاره به مبلغ این تسهیلات به متقاضیان عنوان کرد: این تسهیلات بین ۵۰ تا ۲۰۰ میلیون ریال با بهره ۴ درصد بوده که متقاضیان از آن بهره‌مند شدند.

اعطای سیمان رایگان برای بخشی از هزینه‌های بهسازی اماکن نگهداری دام، توزیع نهال‌های یارانه‌دار، توزیع سموم رایگان و بازسازی و مرمت قنوات شهرستان مهدی‌شهر از جمله دیگر خدمات ارائه شده در مدیریت جهاد کشاورزی شهرستان مهدی‌شهر بود که جعفریان جهرمی به آن اشاره کرد.

طراحی سایت توسط فراکارانت