English | جمعه, ۷ اردیبهشت , ۱۴۰۳

مدیر مدرسه علمیه صادقیه شهرستان سمنان: پیام مکتب عاشورا پیروی از ولایت است

مدیر مدرسه علمیه صادقیه شهرستان سمنان:

پیام مکتب عاشورا پیروی از ولایت است

مدیر مدرسه علمیه صادقیه شهرستان سمنان با بیان اینکه امروز همه ما باید از مکتب عاشورا درس ولایت‌مداری بگیریم گفت: پیام مکتب عاشورا پیروی از ولایت است.

به گزارش روابط عمومی سازمان جهاد کشاورزی استان سمنان، حجت الاسلام مرتضی مطیعی در مراسم سوگواری سید و سالار شهیدان که در محل سازمان جهاد کشاورزی استان سمنان برگزار شد اظهارداشت: عاشورا جلوه بارز اطاعت محض از ولایت در راه رسیدن به کمال است و در شرایط امروز همه ما باید از مکتب عاشورا درس ولایتمداری بگیریم.

وی خاطرنشان کرد: در ورطه کنونی تنها با پیروی از ولایت است که می‌توانیم از تنگناهای دنیوی و اخروی عبور کنیم.

مدیر مدرسه علمیه صادقیه شهرستان سمنان با اشاره به برخی ویژگی‌های شیعیان گفت: شیعیان ویژگی مهمی دارند که به آن ویژگی افتخار می‌کنند و آن ویژگی وجود ائمه اطهار علیهم‌السلام به عنوان چراغ راه شیعیان است.

حجت الاسلام مطیعی اضافه کرد: ولایت از ویژگی‌های مهم فقه شیعه است که توجه به آن بشر را از ورطه ناهنجاری‌ها و سیاهی نجات خواهد داد.

وی به برخی از ویژگی‌های شیعیان از نگاه امام رضا(ع) نیز اشاره کرد و گفت: این امام بزرگوار نشانه شیعه واقعی را تقوای بالا و اطاعت از خدا و اهل‌بیت(ع) در همه حالات می‌داند.

مدیر مدرسه علمیه صادقیه شهرستان سمنان با بیان اینکه باید از ماه محرم و صفر بهره کافی را گرفت تصریح کرد: امام حسین علیه‌السلام نماد مقاومت و ایستادگی در برابر دشمنان اسلام است و یکی از مهم‌ترین پیام‌های عاشورا نیز همین مقاومت و ایستادگی در برابر دشمنان است.

به گزارش روابط عمومی سازمان جهاد کشاورزی استان سمنان همزمان با فرا رسیدن ماه محرم و ماه عزای سید و سالار شهیدان مراسم عزاداری حضرت ابا عبدالله الحسین (علیه السلام) همه روزه در سازمان جهاد کشاورزی استان سمنان برگزار می‌شود و برگزاری این مراسم سوگواری تا پایان ماه محرم ادامه دارد.

طراحی سایت توسط فراکارانت