English | جمعه, ۷ اردیبهشت , ۱۴۰۳

مراسم تکریم کارکنان بازنشسته سازمان جهاد کشاورزی استان سمنان برگزار شد

به مناسبت گرامیداشت روز خانواده و تکریم از بازنشستگان

مراسم تکریم کارکنان بازنشسته سازمان جهاد کشاورزی استان سمنان برگزار شد

در مراسمی کارکنان بازنشسته سازمان جهاد کشاورزی استان سمنان تکریم و تجلیل شدند.

به گزارش روابط عمومی سازمان جهاد کشاورزی استان سمنان، سید ابوالحسن صباغی معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی این سازمان با اشاره به لزوم تکریم و تجلیل از بازنشستگان اظهارداشت: حفظ حرمت و عزت پیشکسوتان به‌عنوان یک ارزش ضروری بوده و باید همواره به آن توجه شود.

وی با بیان اینکه بازنشستگان بخش مهمی از عمر خود را در راه توسعه و اعتلای کشور برداشته‌اند خاطرنشان کرد: باید جایگاه این پیشکسوتان همواره حفظ شود.

معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی سازمان جهاد کشاورزی استان سمنان با بیان اینکه بازنشستگان گرانبهاترین سرمایه زندگی خود یعنی عمر خود را صرف سازندگی و آبادانی کشور کردند گفت: باید از تجربیات علمی، عملی و تخصصی این پیشکسوتان برای توسعه و پیشرفت سازمان بهره گرفت.

وی با اشاره به جایگاه ارزشمند بازنشستگان گفت: بازنشستگان از فرهیختگان جامعه بوده و مدیران می‌توانند از مشاوره و راهنمایی ، تخصص و مهارت این فرهیختگان بهره گیرند.

متین استاد روانشناسی نیز در آئین تکریم و تجلیل از بازنشستگان سازمان جهاد کشاورزی گفت: داشتن مدیریت زمان باید یکی از مهم‌ترین برنامه‌های دوران بازنشستگی باشد.

وی با بیان اینکه دید مثبت به زندگی می‌تواند زندگی انسان را تحت تأثیر قرار دهد گفت: دوران بازنشستگی را باید با نگاه مثبت دید.

این استاد روانشناسی با اذعان به اینکه عمده بیماری‌های انسان بر اثر فکرهای مسموم ایجاد می‌شود افزود: باید تلاش کرد تا درست اندیشید و بازنشستگان در دوران بازنشستگی خود می‌توانند با دید مثبت به زندگی دوران خوب و خوشی را برای خود و خانواده رقم بزنند.

متین با بیان اینکه باید بازنشستگان برای زندگی خود یک برنامه هدفمند داشته باشند تصریح کرد: توجه به ورزش در دوران بازنشستگی می‌توانند این قشر را کمتر با بیماری مواجه کند چرا که عدم تحرک زمینه‌ساز بسیاری از بیماری‌ها است.

در ادامه سرپرست حوزه نمایندگی ولی فقیه سازمان جهاد کشاورزی با اشاره به حدیثی از مولای متقیان حضرت علی (ع) که دیروزت از دست رفت و به فردایت یقین نیست و امروزت غنیمت است .پس این فرصت بدست آمده را دریاب افزودند:قدردانی و سپاس از زحمات بازنشستگان و توجه هر چه بیشتر به این طیف از جامعه شور و نشاط و امیدآفرینی را بین کارکنان شاغل به وجود می آورد. و باعث بالا رفتن بهره وری در خدمات به مردم خواهد شد.

طراحی سایت توسط فراکارانت