English | جمعه, ۷ اردیبهشت , ۱۴۰۳

مشاور نماینده ولی فقیه و رئیس تشکل های جهادی در وزارت جهاد کشاورزی: ۱۶۰۰۰ تشکل جهادی در کشور فعال است

رئیس گروه های جهادی در وزارت جهاد کشاورزی از فعالیت بیش از ۱۶ هزار تشکل جهادی در سطح کشور خبر داد.
به گزارش روابط عمومی سازمان جهاد کشاورزی استان سمنان سید محمدرضا طباطبایی نسب در نشستی با اعضای گروه های جهادی استان سمنان اظهار داشت: دبیرخانه مجمع تشکل های جهادی کشور با سه هدف «شناخت»، «همگرایی و همدلی» و «تعامل» میان گروه‌ها و تشکل های جهادی ایجاد شده است.
وی با بیان اینکه باید از ظرفیت های مختلف جهادی برای توسعه خدمات به جامعه استفاده شود تصریح کرد: امروز برای حل مشکلات کشور باید دیدگاه جهادی در جامعه غالب شود.
مشاور نماینده ولی فقیه در وزارت جهاد کشاورزی با اشاره به مهم‌ترین سیاست‌ها و اهداف تشکیل دبیرخانه تشکل‌های جهادی در این وزارتخانه تصریح کرد: امروز انقلاب اسلامی نیاز به وحدت همگرایی و همدلی و هم افزایی گروه‌های جهادی دارد و دبیرخانه تشکل های جهادی برای همین هدف در وزارت جهاد کشاورزی ایجاد شده است؛ چراکه اگر کنار هم نباشیم نمی‌توانیم کارهای بزرگ انجام دهیم.
طباطبایی نسب با تاکید بر اینکه نمی‌توان هر نوع کار و تلاشی را کار و تلاش جهادی نامید خاطرنشان کرد: کار جهادی تلاش در برابر تهاجم و نفوذ دشمن است و باید بدانیم که دشمن ممکن است از راه های مختلف مانند سیاست، فرهنگ، اقتصاد و مواردی از این دست قصد نفوذ و ضربه به جامعه اسلامی ما را داشته باشد.
مشاور نماینده ولی فقیه در وزارت جهاد کشاورزی با اشاره به ویژگی‌های جهاد اسلامی خاطرنشان کرد: جهاد اسلامی باید پرشتاب بوده و ضمن دارا بودن ویژگی خلاقیت و نوآوری رساندن جامعه به خودباوری، در چارچوب دین و دینداری حرکت کرده و باید با خود «فرهنگ» بیاورد.
طباطبایی نسب با اشاره به اینکه جهاد در دیدگاه اسلام باید بر محور تولید و اشتغال باشد عنوان کرد: بسیاری از مشکلات و بحران امروز کشور در بخش اشتغال و تولید به سبب این است که نگاه جهادی در کشور و جامعه ما وجود ندارد.

طراحی سایت توسط فراکارانت