English | جمعه, ۷ اردیبهشت , ۱۴۰۳

هم‌زمان با هفته جهاد کشاورزی؛ نشست خبری رئیس سازمان جهاد کشاورزی با اصحاب رسانه استان سمنان برگزار شد

هم‌زمان با هفته جهاد کشاورزی؛

نشست خبری رئیس سازمان جهاد کشاورزی با اصحاب رسانه استان سمنان برگزار شد

نشست خبری رئیس سازمان جهاد کشاورزی با اصحاب رسانه استان سمنان هم‌زمان با هفته جهاد کشاورزی برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی سازمان جهاد کشاورزی استان سمنان، سید حسن میرعماد ظهر در نشستی با اصحاب رسانه که در دومین روز از هفته جهاد کشاورزی در محل سالن جلسات این سازمان برگزار شد اظهار داشت: در این هفته ۳۰ برنامه در سطح استان برگزار می‌شود.

وی به برخی از عناوین برنامه‌های هفته جهاد کشاورزی اشاره کرد و گفت: در نخستین روز از این هفته مزار شهدای این استان از سوی کارکنان جهاد کشاورزی استان غبارروبی و گلباران شد.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان سمنان اضافه کرد: برنامه شبی با قرآن، دیدار با نماینده ولی‌فقیه در استان سمنان و دیدار با ائمه جمعه شهرستان‌ها از دیگر برنامه‌های هفته جهاد کشاورزی در استان سمنان است.

میرعماد دیدار با خانواده‌های معظم شهدا را از دیگر برنامه‌های هفته جهاد کشاورزی عنوان کرد و افزود: برگزاری همایش بانوان دستگاه‌های اجرایی به مناسبت روز بیابان‌زدایی، برگزاری همایش‌های آموزش‌های ترویجی، تجلیل از نمونه‌های بخش کشاورزی را از دیگر برنامه‌های هفته جهاد کشاورزی در این استان برشمرد.

وی گفت: در این هفته ۶۶ تولیدکننده برتر بخش کشاورزی که تولید محصول آنان دارای عملکرد بالایی در واحد سطح بوده است با حضور مسئولان استانی تجلیل می‌شوند.

به گزارش روابط عمومی سازمان جهاد کشاورزی استان سمنان دیدار با خانواده‌های معظم شهدا، جلسه پرسش و پاسخ رئیس سازمان جهاد کشاورزی با کارکنان این سازمان، افتتاح پروژه‌های عمرانی و تولیدی بخش کشاورزی و … از دیگر عناوین برنامه‌های هفته جهاد کشاورزی در استان سمنان است.

هفته جهاد کشاورزی امسال با عنوان «کشاورزی عرصه تولید کسب‌وکار و بستر سلامت و امنیت غذایی» نامگذاری شده است.

طراحی سایت توسط فراکارانت