English | شنبه, ۸ اردیبهشت , ۱۴۰۳

وزیر جهاد کشاورزی برای افتتاح دو طرح کشاورزی به استان سمنان سفر کرد رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان سمنان گفت: وزیر جهاد کشاورزی برای افتتاح دو طرح کشاورزی به گرمسار و ایوانکی سفر کرد.

به گزارش روابط عمومی سازمان جهاد کشاورزی استان سمنان، سید حسن میرعماد در جمع خبرنگاران اظهار داشت: محمود حجتی وزیر جهاد کشاورزی دولت دوازدهم برای افتتاح دو طرح حوزه کشاورزی به ایوانکی و گرمسار سفر کرد.
وی افتتاح فاز اول دهکده قارچ “نجم” در ایوانکی و همچنین کارخانه خوراک دام و طیور در گرمسار را که از برنامه‌های مهم سفر یک روزه وزیر جهاد کشاورزی به استان سمنان بود عنوان کرد.
رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان سمنان با بیان اینکه در سفر وزیر جهاد کشاورزی به استان فاز اول دهکده قارچ “نجم” در ایوانکی به بهره برداری رسید افزود: کل ظرفیت تولید قارچ این واحد بالغ‌بر یک هزار و ۳۰۰ تن است و در سفر وزیر فاز نخست آن که ظرفیت تولید ۶۰۰ تن را دارد افتتاح شد.
میرعماد گفت: کلنگ زنی فاز دوم دهکده قارچ “نجم” از دیگر برنامه های وزیر جهاد کشاورزی در ایوانکی است.
وی میزان سرمایه‌گذاری برای آماده سازی فاز اول این واحد تولیدی بالغ‌بر ۴۵ میلیارد ریال بوده است.
رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان سمنان اضافه کرد: با راه‌اندازی این واحد تولیدی برای ۴۵ نفر به‌صورت مستقیم و ۷۵ نفر غیرمستقیم شغل ایجاد می‌شود.
میرعماد از افتتاح کارخانه خوراک دام و طیور در گرمسار با حضور وزیر جهاد کشاورزی خبر داد و اظهار داشت: بالغ‌بر ۲ هزار و ۱۴۸ نفر از این واحد عضو شرکت تعاونی هستند.
وی میزان سرمایه‌گذاری برای اماده سازی این واحد تولیدی را ۶۸ میلیارد ریال عنوان کرد و گفت: این واحد تولیدی بالغ‌بر ۶۰ هزار تن ظرفیت تولید دارد که با بهره‌برداری از آن تعداد ۲۰ نفر در گرمسار صاحب شغل می‌شوند.

طراحی سایت توسط فراکارانت