English | شنبه, ۸ اردیبهشت , ۱۴۰۳

٢ بانوي كارآفرين برتر بخش كشاورزي استان سمنان تجليل شدند.


کارشناس مسئول توسعه فعالیت‌های کشاورزی زنان روستایی و عشایر سازمان جهاد کشاورزی استان سمنان گفت:۲ بانوی کارآفرین برتر بخش کشاورزی استان سمنان در مراسمی با حضور معاون رئیس جمهور در امور زنان و خانواده تجلیل شدند.
به گزارش روابط عمومی سازمان جهاد کشاورزی استان سمنان نادیا رومینا اظهار داشت: در مجموع ۲۰ بانوی کارآفرین برتر در سطح کشور تجلیل شدند که ۲ نفر از این بانوان از استان سمنان بودند.
وی با اشاره به نحوه انتخاب این زنان کارآفرین برتر گفت: سوابق و فعالیت های این کارآفرینان در سامانه ای در معرض آرای عمومی قرار داده شده و بر اساس نظرسنجی ها این بانوان کارآفرین برتر انتخاب شدند.
کارشناس مسئول توسعه فعالیت‌های کشاورزی زنان روستایی و عشایری سازمان جهاد کشاورزی خاطرنشان کرد: مینا رامه تولید کننده عسل طبیعی از گرمسار و ملیحه رنجبر مدیر عامل صندوق اعتبارات خرد زنان روستایی داورآباد آرادان ۲ کارآفرین برتر بودند که با حضور ابتکار معاون رئیس جمهور در امور زنان و خانواده تجلیل شدند.
رومینا با بیان اینکه سازمان جهاد کشاورزی استان سمنان به طور مستمر از کارآفرینان بخش کشاورزی حمایت می کند به برخی از این حمایت ها اشاره کرد و گفت‌: برگزاری کلاس های آموزشی از جمله حمایت های سازمان جهاد کشاورزی استان است که بر اساس نیاز سنجی آموزش های مهارتی به علاقه مندان ارائه می شود.
وی خاطرنشان کرد: سازمان جهاد کشاورزی استان سمنان با هدف گسترش فعالیت‌های این کارآفرینان بخش کشاورزی آنان را برای دریافت تسهیلات ارزان قیمت به بانک‌های عامل معرفی می‌کند که این مهم نیز یکی دیگر از حمایت های سازمان از این کارآفرینان است.
ارائه کمک های کارشناسی، معرفی برای برگزاری نمایشگاه محصولات تولیدی، ارائه غرفه های رایگان برای فروش محصولات سالم این کارآفرینان بخش کشاورزی از دیگر حمایت‌های سازمان جهاد کشاورزی استان سمنان است که به علاقه مندان این بخش ارائه می‌شود.

طراحی سایت توسط فراکارانت