English | شنبه, ۲۲ اردیبهشت , ۱۴۰۳

پنجمین دوره انتخابات شورای استانی سازمان نظام‌ مهندسی کشاورزی و منابع طبیعی استان سمنان برگزار می‌شود

پنجمین دوره انتخابات شورای استانی سازمان نظام‌ مهندسی کشاورزی و منابع طبیعی استان سمنان برگزار می‌شود

رئیس سازمان نظام ‌مهندسی کشاورزی و منابع طبیعی استان سمنان گفت: پنجمین دوره انتخابات شورای استانی سازمان به‌زودی برگزار می‌شود.

به گزارش روابط عمومی سازمان نظام مهندسی کشاورزی و منابع طبیعی استان سمنان، محمدرضا نقمی با اشاره به زمان آغاز ثبت‌نام از داوطلبان این شوراها اظهار داشت: داوطلبان انتخابات شورای استانی سازمان نظام‌ مهندسی کشاورزی و منابع طبیعی استان می‌توانند از تاریخ ۱ تا ۵ اردیبهشت‌ماه برای حضور در این انتخابات ثبت‌نام کنند.

وی با بیان اینکه اسامی نهایی داوطلبان تائید صلاحیت شده حداکثر تا تاریخ ۲۲ خردادماه اعلام می‌شود اضافه کرد: نامزدهای تائید صلاحیت شده می‌توانند از تاریخ ۲۴ تا ۳۰ خردادماه برنامه‌های خود را اعلام کرده و اقدام به تبلیغات نمایند.

رئیس سازمان نظام ‌مهندسی کشاورزی و منابع طبیعی استان سمنان با اشاره به زمان این انتخابات نیز گفت: مجمع عمومی و انتخابات شورای استانی سازمان نظام ‌مهندسی کشاورزی و منابع طبیعی استان یکم تیرماه هم زمان با سراسر کشور برگزار خواهد گردید. (در صورت به حد نصاب نرسیدن مجمع عمومی انتخابات به مرحله دوم موکول می­شود)

نقمی افزود: مجمع عمومی نوبت دوم و مرحله دوم انتخابات شورای استانی سازمان نظام مهندسی کشاورزی و منابع طبیعی استان (در صورت نداشتن حد نصاب در مرحله اول) در ۲۲ تیرماه همزمان با سراسر کشور برگزار خواهد گردید و نخستین جلسه شورای جدید نیز بلافاصله پس از تائید انتخابات شورای استانی سازمان نظام‌ مهندسی کشاورزی و منابع طبیعی استان برگزار می‌شود.

رئیس سازمان نظام ‌مهندسی کشاورزی و منابع طبیعی استان سمنان به برخی از شرایط داوطلبان برای حضور در این انتخابات اشاره کرد و گفت: نداشتن محکومیت‌ مراکز کیفری و عدم وابستگی به گروه‌های غیرقانونی، تابعیت دولت جمهوری اسلامی ایران و وفاداری به قانون اساسی، عضویت در سازمان نظام ‌مهندسی کشاورزی و منابع طبیعی استان و داشتن کارت عضویت معتبر و نداشتن سوء شهرت اجتماعی و شغلی، برخی از شرایط حضور نامزدهای انتخاباتی شورای استان سازمان نظام‌ مهندسی کشاورزی و منابع طبیعی استان سمنان است.

طراحی سایت توسط فراکارانت