English | جمعه, ۷ اردیبهشت , ۱۴۰۳

کارمند جهاد کشاورزی دامغان “نمونه” شد

کارمند جهاد کشاورزی دامغان “نمونه” شد

کارمند جهاد کشاورزی شهرستان دامغان از سوی فرمانداری این شهرستان به عنوان کارمند نمونه انتخاب شد.

به گزارش روابط‌عمومی سازمان جهاد کشاورزی استان سمنان، حسین رجب بیگی در مراسمی که به مناسبت گرامیداشت هفته دولت در فرمانداری شهرستان دامغان برگزار شد؛ در زمره کارمندان برتر دستگاه‌های اجرایی این شهرستان قرار گرفته و از سوی فرماندار این شهرستان و امام جمعه دامغان تجلیل شد.

معاون سیاسی امنیتی فرمانداری دامغان در این مراسم با بیان اینکه تجلیل از فعالیت‌های کارمندان موفق و نمونه انگیزه آنان را در خدمت رسانی افزایش می‌دهد گفت: یکی از نیازهای کارمندان توجه مسئولان به مشکلات قشر کارمندی است.

حاجی بگلو اضافه کرد: خوشبختانه کارمندان قشر زحمتکشی بوده و با اخلاص و با انگیزه وظایف محوله خود را انجام می‌دهند و نیاز است مسئولان به آنان توجه ویژه داشته باشند.

امام جمعه شهرستان دامغان نیز با بیان اینکه خدمت‌رسانی به مردم در نزد خداوند بسیار باارزش است گفت: در آیات و روایات خدمت به مردم و نیکی به هم نوع را بالاترین لذت ها برشمرده است و بر آن سفارش بسیار شده است.

حجت‌الاسلام حسینیان با بیان اینکه کارمندان در امر خدمت رسانی به مردم مشغول هستند گفت: جایگاه خدمتگزاران به مردم در نزد خداوند بسیار بالا است.

به گزارش روابط عمومی سازمان جهاد کشاورزی استان سمنان این ارزیابی‌ها از سوی فرمانداری دامغان و در میان ۴۱ کارمند دستگاه‌های اجرایی در این شهرستان انجام شده است.

حسین رجب بیگی مسئول واحد طرح و برنامه مدیریت جهاد کشاورزی دامغان نیز در آئین به عنوان کارمند نمونه انتخاب و از سوی عالی‌ترین مقام اجرایی این شهرستان تجلیل شد.

طراحی سایت توسط فراکارانت