English | جمعه, ۷ اردیبهشت , ۱۴۰۳

۱۷ طرح جهادکشاورزی سرخه به صورت همزمان در هفته دولت افتتاح شد

۱۷طرح عمرانی سازمان جهاد کشاورزی در شهرستان سرخه با حضور استاندار سمنان و جمعی از مدیران و مسئولان استانی و شهرستانی افتتاح شد.
به گزارش روابط عمومی سازمان جهاد کشاورزی استان سمنان مدیر جهادکشاورزی شهرستان سرخه اظهار داشت: ۱۷ طرح عمرانی در زمینه آب و خاک به منظور افزایش بازدهی و مدیریت مصرف آب با صرف اعتبار ۱۲ میلیارد و ۲۸۶ میلیون ریال افتتاح شد.
فاطمه سعیدی افزود: اجرای سامانه آبیاری قطره‌ای، مرمت و لایروبی قنات، احداث استخر ذخیره آب کشاورزی احداث و تکمیل راه بین مزارع، انتقال آب با لوله پلی اتیلن از جمله طرح‌های افتتاح شده در بخش آب و خاک در شهرستان سرخه در هفته دولت است.
وی ادامه داد: با افتتاح ۱۷ طرح جهاد کشاورزی هفته دولت در شهرستان سرخه، ۲۸ فرصت شغلی ایجاد شد و ۱۴۲ خانوار از این طرح‌ها بهره مند می‌شوند.
مدیر جهادکشاورزی شهرستان سرخه گفت: افزایش بازدهی و عملکرد محصول در واحد سطح، افزایش آب ورودی در ثانیه، جلوگیری از اتلاف، نفوذ آب و تسهیل در دسترسی کشاورزان به مزارع از جمله اهداف اجرای طرح‌های عمرانی جهادکشاورزی بهره برداری شده در شهرستان سرخه همزمان با هفته دولت است.
سعیدی خاطرنشان کرد: از مجموع ۱۷ طرح عمرانی افتتاح شده جهادکشاورزی شهرستان سرخه در هفته دولت، ۱۲ طرح در روستاهای هفدر و پنج طرح در روستاهای لاسجرد اجرا شده است.
شهرستان ۱۵ هزار نفری سرخه در ۱۷۰ کیلومتری شرق تهران و ۲۰ کیلومتری غرب شهرستان سمنان قرار دارد.

طراحی سایت توسط فراکارانت