English | شنبه, ۶ مرداد , ۱۴۰۳

آزادگان شاغل و بازنشسته سازمان جهاد کشاورزی استان سمنان تجلیل شدند.

آزادگان شاغل و بازنشسته سازمان جهاد کشاورزی استان سمنان هم‌زمان با ۲۶ مردادماه سالروز آزادی آزادگان سرافراز دفاع مقدس تجلیل شدند.

به گزارش روابط عمومی سازمان جهاد کشاورزی استان سمنان، حجت‌الاسلام‌والمسلمین عبدالله قربانیان مسئول حوزه نمایندگی ولی‌فقیه در سازمان با اشاره به روایتی از امام صادق (ع) درباره آزادگان اظهار داشت: امام ششم شیعیان فرمودند «آزاده در همه حال آزاده است. اگر بلا و سختی به او رسد، شکیبایی ورزد و اگر مصیبت‌ها بر سرش فرو ریزند، او را نشکنند، هرچند به اسیری افتد و مقهور شود و آسایش را از دست نهد و به‌سختی و تنگ‌دستی افتد. چنان که یوسف صدیق امین، به بندگی گرفته شد و مقهور و اسیر گشت، ولی این همه به آزادگی او آسیب نرساند».

وی با اشاره به سالروز بازگشت آزادگان سرافراز به میهن اسلامی گفت: سالروز بازگشت پیروزمندانه آزادگان به میهن اسلامی یادآور خاطرات ایثارگری‌های رزمندگان و مجاهدت‌های سربازان وطن و مقاومت اسیران در دوره اسارت است.

مسئول حوزه نمایندگی ولی‌فقیه در سازمان جهاد کشاورزی استان سمنان با بیان اینکه آزادگان اسطوره‌های صبر، مقاومت و پایداری هستند تصریح کرد: مقاومت و پایمردی آزادگان در شرایط سخت زندان‌های رژیم عراق موجب سرافرازی هر چه بیشتر ملت ایران در دنیا است.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین قربانیان با اشاره به رشادت‌های رزمندگان هشت سال دفاع مقدس در جنگ تحمیلی گفت: در این عرصه و صحنه آزادگان نقش مهم و ویژه‌ای داشتند و با صبر و مقاومت خود بیش‌ازپیش نام ایران را در جهان پرآوازه کردند.

رئیس اداره امور ایثارگران سازمان جهاد کشاورزی استان منان نیز در این آئین تجلیل گفت: هم‌زمان با سالروز بازگشت آزادگان به کشور از هفت آزاده بازنشسته و شاغل سازمان جهاد کشاورزی سرکشی و تجلیل شد.

شجاعان گفت: آزادگان سرافراز در این نشست ضمن خاطره گویی برخی مشکلات خود را نیز با رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان سمنان مطرح کردند.

در این دیدار علاوه بر رئیس سازمان، مسئول حوزه نمایندگی ولی‌فقیه در سازمان، معاون توسعه مدیریت منابع سازمان جهاد کشاورزی استان سمنان و برخی مدیران شهرستانی حضور داشتند.

طراحی سایت توسط فراکارانت