English | شنبه, ۶ مرداد , ۱۴۰۳

اولین جلسه شورای فرهنگی وزارت جهاد کشاورزی برگزار شد

اولین جلسه شورای فرهنگی وزارت جهاد کشاورزی برگزار شد
۱۳۹۷/۰۳/۰۸

اولین جلسه شورای فرهنگی وزارت جهاد کشاورزی به ریاست نماینده ولی فقیه در وزارت جهاد کشاورزی و با حضور معاون توسعه مدیریت و منابع،معاون وزیر و رئیس سازمان جنگل ها، مراتع و آبخیزداری، رئیس مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی و دیگر اعضای شورا برگزار شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی وزارت جهاد کشاورزی،در این جلسه برنامه‌های گرامیداشت روز جهاد کشاورزی و سالروز تأسیس جهاد سازندگی و همچنین برنامه های نماز در سال ۹۷ به تصویب رسید.

نماینده ولی فقیه در وزارت جهاد کشاورزی با بیان این که وزارت جهاد کشاورزی در جامعه به عنوان وزارتخانه تولیدی و اقتصادی مطرح و بسیار مهم است،تاکید کرد که بسیاری از مشکلات حوزه اقتصادی،فرهنگی است.

وی گفت: در مواد خوراکی و انرژی، آمار و ارقام گویای این است که متاسفانه مصرف در کشور بسیار بالاست و این خود عامل فرهنگی است و باید فرهنگ مصرف را اصلاح نمائیم و در این زمینه نیز از خودمان شروع کنیم.

نماینده ولی فقیه در وزارت جهاد کشاورزی تصریح کرد: نگاه ما باید تغییر یابد و ما قدر نعمت های الهی را بدانیم و به نسل جوان هم بیاموزیم که قدر این نعمت های الهی را بدانند.

وی، شکر نعمت را به جا و درست مصرف کردن آن دانست و اضافه کرد: در بحث آموزش کارکنان علاوه بر حوزه تخصصی در بخش فرهنگ هم باید از اساتید مجرب استفاده شود؛ زیرا این آموزش ها پیام هایی دارد و می‌خواهد کارمندان، تعالی و ترقی داشته باشد و کارها فنی‌تر و با نگاه بهتری پیش رود که این خود بسیار ارزشمند است.

نماینده ولی فقیه در وزارت جهاد کشاورزی با بیان این که وجود حوزه نمایندگی ولی فقیه در این وزارتخانه وجه تمایز آن با وزراتخانه‌های دیگر است،تاکید کرد:باید به مسائل فرهنگ توجه بیشتری داشت؛ زیرا مردم نگاه شان به این وزارتخانه نگاه دیگری است.

وی خاطرنشان کرد:سبک زندگی اداری ما باید بیان‌گر یک فرهنگ باشد؛ فرهنگ دینی و اسلامی؛ زیرا ما مسلمان هستیم و نظام ما اسلامی است و فرزندان ما برای اسلام شهید شده‌اند و از همین راه می‌توانیم به اهداف اقتصادی و وظایف اداری برسیم و با انگیزه الهی و خدایی، بهتر به اهدافمان خواهیم رسید.

 

طراحی سایت توسط فراکارانت