English | جمعه, ۵ مرداد , ۱۴۰۳

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان سمنان : با اجرای طرح ضیافت؛کالاهای اساسی ویژه ماه رمضان با قیمت مصوب در استان سمنان عرضه می‌شود.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان سمنان از اجرای طرح ضیافت ماه رمضان از ابتدای خرداد تا پایان این ماه در استان خبر داد و گفت: در این طرح کالاهای اساسی ویژه ماه رمضان با قیمت مصوب در استان سمنان عرضه می‌شود.
به گزارش روابط عمومی سازمان جهاد کشاورزی استان سمنان، سید حسن میرعماد در جلسه هماهنگی اجرای طرح ضیافت ماه مبارک رمضان اظهار داشت: در این طرح باید اتاق اصناف کلیه شهرستان‌ها فهرست واحدهای صنفی منتخب برای توزیع کالاهای اساسی برنج، شکر، گوشت قرمز منجمد و گوشت مرغ منجمد را به مدیر جهاد کشاورزی شهرستان، استان، اداره کل تعزیرات حکومتی و سازمان صنعت و معدن و تجارت ارسال نمایند.
مدیر تنظیم بازار و نهاده‌های کشاورزی سازمان جهاد کشاورزی استان سمنان نیز در این جلسه از اجرای گشت مشترک بازرسی از واحدهای صنفی و فروشگاه‌های مرتبط با توزیع کالاهای طرح ضیافت خبر داد و افزود: این گشت‌ها با هماهنگی جهاد کشاورزی استان و مدیریت جهاد کشاورزی شهرستان ها و دستگاه های مرتبط «اداره کل تعزیرات حکومتی، اتاق اصناف،سازمان صنعت و معدن و تجارت» در طول ایام ماه مبارک رمضان انجام می‌شود.
مسعود طاهریان به برخی قیمت کالاهای اساسی مانند برنج، شکر، گوشت منجمد قرمز و گوشت مرغ منجمد برای مصرف کننده اشاره کرد و گفت: مصرف کننده‌ گان می‌توانند این کالاها را در ایام اجرای این طرح به قیمت مصوب خریداری کنند.
وی افزود: میزان قیمت شکر در این طرح را ۲۷هزار و ۵۰۰ ریال به ازاء هر کیلو عنوان کرد و گفت: این کالا از طریق فروشگاه های زنجیره ای و اتحادیه تعاون روستایی واحدهای صنفی عرضه می‌شود
مدیر تنظیم بازار و نهاده‌های کشاورزی سازمان جهاد کشاورزی استان سمنان قیمت برنج اروگوئه را ۲۶ هزار و برنج سفید را نیز ۲۷ هزار ریال عنوان کرد .
طاهریان قیمت مرغ منجمد را ۵۸ هزار ریال و همچنین گوشت قرمز منجمد گوساله را نیز ۲۳۰ هزار ریال عنوان کرد و افزود: این اقلام از سوی پشتیبانی امور دام سازمان جهاد کشاورزی استان سمنان توسط واحدهای صنفی مربوطه در اختیار مصرف کننده‌گان قرار می گیرد.
وی گفت مقرر گردید: تمام واحدهای صنفی و فروشگاهی برای تأمین و عرضه اقلام شامل خرما، پنیر و روغن با مدیریت تعاون روستایی استان هماهنگی لازم را بعمل آورند.

 

 

طراحی سایت توسط فراکارانت