English | شنبه, ۶ مرداد , ۱۴۰۳

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان سمنان: همایش تجلیل از فعالان اقتصاد مقاومتی استان سمنان در حوزه کشاورزی برگزار می‌شود

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان سمنان:
همایش تجلیل از فعالان اقتصاد مقاومتی استان سمنان در حوزه کشاورزی برگزار می‌شود.
رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان سمنان از برگزاری همایش تجلیل از فعالان اقتصاد مقاومتی این استان در حوزه کشاورزی خبر داد.
به گزارش روابط عمومی سازمان جهاد کشاورزی استان سمنان، سید حسن میرعماد اظهار داشت: این همایش قرار است صبح روز نهم اردیبهشت ماه امسال در سالن هلال احمر سمنان برگزار شود.
رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان سمنان با اشاره به نامگذاری ۲ سال اخیر از سوی مقام معظم رهبری با محوریت اقتصاد مقاومتی عنوان کرد: بدون شک این نامگذاری مسئولیت سنگینی را برای فعالان اقتصادی در بخش‌های مختلف به همراه دارد.
میرعماد افزود: بخش کشاورزی به عنوان یکی از مهم‌ترین بخش ها در حوزه اقتصاد مقاومتی، نقش بسیار کم نظیری را در تحقق اهداف کلان آن داشته و اقدامات بسیار خوبی نیز در این حوزه در استان سمنان انجام شده است.
وی با اشاره به بخشی از اقدامات انجام شده در حوزه کشاورزی و دامی استان سمنان در راستای سیاست‌های اقتصاد مقاومتی بیان کرد: در این راستا ۲۷ طرح سرمایه‌گذاری در حوزه کشاورزی با سرمایه‌گذاری بیش از هفت هزار و ۶۴۰ میلیارد ریال با سرمایه گذاران بخش خصوصی در استان سمنان منعقد شده است.
رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان سمنان گفت: با اجرایی شدن این تفاهم‌نامه‌های سرمایه‌گذاری برای ۸۳۴ نفر اشتغال پایدار ایجاد می‌شود.
میرعماد از استقرار نظام نوین و مدرن ترویج بهره برداران بخش کشاورزی و دامی استان سمنان از طریق ساماندهی پهنه‌های تولید و ارائه آموزش‌های لازم در این زمینه را از دیگر اقدامات جهاد کشاورزی استان سمنان در راستای سیاست‌های کلان اقتصاد مقاومتی نام برد و اضافه کرد: در این راستا نیز ۱۱۰ کارشناس متخصص بخش ترویج سازمان جهاد کشاورزی استان سمنان در ۱۱۰ پهنه کشاورزی این استان استقرار یافتند.
وی از واگذاری مدیریت و بهره برداری ۱۱ مجتمع گلخانه‌ای و دامپروری استان سمنان به بخش خصوصی به عنوان یکی دیگر از اقدامات جهاد کشاورزی استان سمنان در این راستا یادکرد.

 

طراحی سایت توسط فراکارانت