English | جمعه, ۵ مرداد , ۱۴۰۳

سازمان جهاد کشاورزی استان سمنان در نهمین سال متوالی به عنوان دستگاه برتر در امر نماز معرفی شد.

مسئول حوزه نمایندگی ولی فقیه در سازمان جهاد کشاورزی استان سمنان گفت: این سازمان حائز رتبه تقدیر ویژه به عنوان دستگاه برتر در امر نماز شد.

به گزارش روابط عمومی سازمان جهاد کشاورزی استان سمنان، حجت الاسلام و المسلمین عبدالله قربانیان در جمع خبرنگاران اظهار داشت: در اجلاسیه استانی و آئین تجلیل از دستگاه های اجرایی برتر در امر نماز، سازمان جهاد کشاورزی استان سمنان به عنوان دستگاه برتر و رتبه تقدیر ویژه در امر ترویج فرهنگ نماز معرفی شد.

وی گفت: این اجلاسیه به همت ستاد اقامه نماز استان، با حضور حجت‌الاسلام والمسلمین قرائتی، رئیس ستاد اقامه نماز کشور، حجت الاسلام مطیعی، نماینده ولی فقیه در استان، هاشمی استاندار سمنان، حجت الاسلام شمس الدین مشاور استاندار و مدیر ستاد اقامه نماز استان و جمعی از مسئولان برگزار شد.

گفتنی است: در ارزیابی صورت گرفته از سوی ستاد اقامه نماز استان از ۷۲ دستگاه اجرایی براساس برنامه های سالانه توافق نامه نماز مربوط به سال ۱۳۹۹و مشاهدات حضوری  ارزیابان ستاد اقامه نماز و مستندات بارگزاری شده در سامانه سجاده ستاد اقامه نماز کشور ، سازمان جهاد کشاورزی استان سمنان برای نهمین  سال متوالی، مفتخر به کسب ” رتبه تقدیر ویژه ” شده است.

در بخشی از لوح تقدیر نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه سمنان و استاندار سمنان خطاب به رئیس سازمان و مسئول حوزه نمایندگی ولی فقیه  سازمان جهاد کشاورزی استان سمنان آمده است: ” بدینوسیله از اهتمام جنابعالی، امام جماعت ، دبیر و اعضای شورای اقامه نماز آن سازمان در محقق نمودن اهداف و برنامه ستاد اقامه نماز در سال ۱۳۹۹ و کسب “رتبه تقدیرویژه” قدردانی می نماییم.

 امید آنکه از موفقیت حاصله بهره بگیریم و این نماد مقدس پرستش (نماز) را از مرحله زبان و بیان به تواضع و تعظم عملی مبدل سازیم.

طراحی سایت توسط فراکارانت